با قراردادی یك سال و نیمه؛

افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان شد

افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان شد

اخبار ورزشی: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران كه با پرسپولیس عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود، بعنوان سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان ارائه شد.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان سپس بررسی گزینه های مختلف جهت سرمربیگری تیم فولاد خوزستان و ضرورت تقویت این تیم در رقابت های باقی مانده از لیگ برتر هجدهم و حضوری مقتدرانه در فصل آینده رقابت ها، سكان هدایت تیم فولاد خوزستان را به سید افشین قطبی سپرد.

بر این اساس سپس رایزنی های مختلف و برگزاری جلسات با افشین قطبی نهایتاً قراردادی به مدت یك و نیم فصل بین باشگاه فولاد خوزستان و ایشان منعقد شد تا هدایت فولادمردان به این چهره شناخته شده فوتبال ایران و آسیا سپرده گردد.
گفتنی است، سید افشین قطبی، مربی بین المللی ایرانی، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس است. او كه در نوجوانی ایران را ترك كرده بود، فوتبال را در جوانی در آمریكا آغاز كرد و مدتی هم كمك مربی تیم ملی این كشور بود.

افشین خود در دوران سرمربیگری گاس هیدینك، دیك آدفوكات و پیم فربیك در تیم ملی فوتبال كره جنوبی كمك مربی این تیم بوده است. وی در سال 1386 برای سرمربی گری تیم فوتبال پرسپولیس تهران به ایران بازگشت و این تیم را به قهرمانی لیگ برتر ایران رسانید. او همینطور سابقه مربیگری تیم ملی كره جنوبی، سوون سامسونگ كره جنوبی، لس آنجلس گلكسی آمریكا، شیمیزو اس-پالس ژاپن، كوراسائو، بوریرام یونایتد تایلند و شیجیاژوانگ چین را در كارنامه كاری خود دارد.

1397/09/09
22:51:19
5.0 / 5
4417
تگهای خبر: باشگاه , پرسپولیس , تیم , تیم فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی