در اتاق رئیس را شكستند؛
جنجال تازه خواهران منصوریان با حمله به فدراسیون ووشو
به گزارش اخبار ورزشی، الهه منصوریان با چاقوی میوه خوری در اتاق ریاست فدراسیون خودزنی کرد و با حمله به خودش تلاش کرد تقصیر ضرب و شتم را به گردن رئیس فدراسیون بیاندازد. او به دبیرکل کمیته ملی المپیک هم توهین کرد.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ ۱۱:۳۱:۴۴