یك غریبه تیم را منحل كرد؛

ابراز رضایت مریم ایراندوست از عملكرد ملوان در لیگ فوتبال بانوان

ابراز رضایت مریم ایراندوست از عملكرد ملوان در لیگ فوتبال بانوان

اخبار ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی بعد از پیروزی تیمش برابر آذرخش از عملكرد كلی این تیم در این رقابت‏‎ها ابراز رضایت كرد و اظهار داشت كه بازیكنانش با غیرت بازی می‎كنند.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، دیدار دو تیم ملوان انزلی و آذرخش تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه در ورزشگاه راه آهن تهران برگزار و ملوانی ها موفق شدند با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شوند.
مریم ایراندوست سرمربی تیم ملوان بندرانزلی بعد از بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: بعد از قرعه كشی مسابقات لیگ پیش بینی می كردیم دو بازی ابتدایی ما سنگین باشد و بعد از حدود دو سال و نیم دوری از رقابت ها مسابقه سختی برای ما باشد. در دو بازی ابتدایی هم شاگردانم شاهكار كردند و نشان دادند فوتبال بانوان حرف برای گفتن بسیار دارد حتی اگر تیم شان را منحل یا به هر دلیلی موانع بسیاری برایشان فراهم گردد. شاگردانم امروز با غیرت بازی كردند و نشان دادند پتانسیل در فوتبال زنان بسیار بالاست.
او در ادامه اضافه كرد: لیگ بانوان پویاست اما كاستی های خویش را هم دارد. بطور قطع فوتبال ما پیشرفت كرده زمانی كه تیم ملوان پس از دو سال محرومیت به میادین باز می گردد و نشان داد فوتبال بانوان بسیار فوق العاده است.
ایراندوست در ادامه به دو سال دوری تیمش از رقابت های لیگ برتر اشاره نمود و اظهار داشت: انزلی همیشه چه در رده آقایان و چه در رده بانوان بازیكن ساز بوده و بازیكنان خوبی را به تیم های ملی معرفی كرده است. دو سال از میادین دور بودیم اما عقب نشینی نكردیم و بازیكنان در هر شرایطی تمرینات خویش را ادامه دادند. خدا را شكر انزلی، جنگل، طبیعت، دریا و ساحل دارد و هیچ چیز نمی تواند ما را از فوتبال دور كند و می توانیم به فوتبال بازی كردن خود ادامه دهیم.
وی به زمین ورزشگاه راه آهن اشاره نمود و اظهار داشت: خوشحال هستم كه تهران امسال تیمی را در رقابت های لیگ دارد اما تعجب می كنم تهران با داشتن زمین های فوق العاده و تیم ها و باشگاه های با عظمت كه هزینه های هنگفتی در فوتبال مردان دارد چرا اینگونه در بخش بانوان تیم داری می كند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان انزلی درباره نتایج كسب شده تیم فوتبال مردان انزلی اظهار داشت: خدا را شكر تیم مردان موفق شد بازی آخر خود در نیم فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد. شهر انزلی شهر برابری هاست و تبعیض جنسیتی در آن وجود ندارد. افتخار می كنم انزلی چی هستم و متاسفم یك روز یك غریبه آمد و تیم زنان را منحل كرد.

1397/09/30
13:28:13
5.0 / 5
4522
تگهای خبر: بازیكن , باشگاه , پیروزی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی