رئیس فدراسیون فوتبال:

آذربایجان غربی شایسته داشتن یك تیم مطرح در لیگ های فوتبال است

آذربایجان غربی شایسته داشتن یك تیم مطرح در لیگ های فوتبال است

به گزارش اخبار ورزشی رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم آذربایجان غربی و شهر ارومیه شایسته داشتن یك تیم مطرح در لیگ های كشور هستند.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، مهدی تاج عصر یكشنبه در مجمع انتخاباتی هئیت فوتبال آذربایجان غربی با اشاره به اینكه این استان ظرفیت خوبی در رشته ورزشی فوتبال دارد اضافه كرد: با همكاری تمامی مسئولان و نهادهای اجرایی در بخش ورزش باید یك تیم مطرح از جانب استان در لیگ های فوتبال حضور داشته باشد.
وی با اشاره به اینكه هم اكنون تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یك كشور حضور دارد عنوان كرد: از زحمات تمام كسانی كه تا به امروز در رشد فوتبال این استان تلاش كردند نهایت تشكر را دارم و تیم فوتبال ۹۰ ارومیه باید حمایت شود و این تیم حفظ و رشد كند تا شاهد حضور این تیم در لیگ برتر باشیم.
تاج اظهار داشت: انتظار داریم به منظور توسعه فوتبال استان و با حمایت مسئولان استانی از تیم های ۹۰ ارومیه و سردار بوكان، شاهد صعود نماینده آذربایجان غربی به لیگ برتر باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه اضافه كرد: فوتبال آقایان بخشی از برنامه های هیات است و باید فوتبال بانوان، ساحلی و فوتسال هم مورد توجه هیات های استانی قرار گیرد.
مدیركل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم در این مجمع اظهار داشت: هیئت فوتبال استان نیاز به اصلاحات منابع انسانی دارد و از ریاست این هیات درخواست داریم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.
عبدالله چمن گلی اضافه كرد: تیم های فوتبال ۹۰ ارومیه، سردار بوكان، همیاری بانوان و فوتسال اروم آلیاژ سرمایه های استان در لیگ های برتر، دسته یك و دسته ۲ كشور هستند و همگی موظف به حفظ آنها هستیم.
در این مجمع سردار علی اصغر ملكانی با دریافت ۲۴ رای از ۳۲ رای ماخوذه و یك رای ممتنع به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیات فوتبال آذربایجان غربی ابقا شد.

1397/10/02
20:00:11
5.0 / 5
4516
تگهای خبر: تیم , تیم فوتبال , فدراسیون , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی