حمید استیلی:

دیدار با اردن برای تیم امید مفید بود، نقاط ضعف را شناسایی كردیم

دیدار با اردن برای تیم امید مفید بود، نقاط ضعف را شناسایی كردیم

اخبار ورزشی: مدیر تیم ملی فوتبال امید با اظهار رضایت از برنامه های آماده سازی این تیم اظهار داشت: خوشبختانه اردو و مسابقه تداركاتی در اردن هم به خوبی انجام شد و بازی بسیار مفیدی برابر این تیم برگزار كردیم.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، حمید استیلی با اشاره به بازی تیم ملی امید برابر اردن اظهار داشت: بازی بسیار مفید و خوبی را برگزار كردیم كه برای شناسایی و رفع نقاط ضعف ما موثر بود.
وی اضافه كرد: در واقع انتظار چنین عملكردی را از تیم اردن نداشتیم و فكر نمی كردیم چنین بازی سختی در پیش داشته باشیم. البته عملكرد داوران اردنی به هیچ وجه خوب نبود و خصوصا در دقایق ابتدایی با تصمیمات یك طرفه تمركز تیم ما را گرفتند.
مدیر تیم امید همین طور افزود: ما در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم و روی یك موقعیت ضدحمله از حریف عقب افتادیم اما در ادامه با آرامش و خونسردی بازی را در اختیار گرفتیم و موقعیت های زیادی خلق كردیم كه البته یك گل به همراه داشت.
استیلی گفت: اردن تیم بسیار خوبی بود و نسبت به سوریه عملكرد بهتری داشت اما بچه های ما كاملا مسلط و برتر از حریف ظاهر شدند. تساوی در زمین حریف نتیجه بدی نیست ولی به اعتقاد من ما شایسته پیروزی بودیم و كاملا برتر از حریف ظاهر شدیم.
مدیر تیم امید درانتها اظهار داشت: نتیجه بازی های تداركاتی شناسایی نقاط ضعف است. ما به عمان و سوریه هیچ فرصتی ندادیم اما اردن از ضد حمله برابر تیم ما به گل رسید. اساسا كادر فنی این مسابقه و نقاط ضعف و قوت تیم را به دقت مورد آنالیز قرار می دهد تا برای حضور در تورنمنت قطر آماده شویم.

1397/10/05
17:48:26
5.0 / 5
4472
تگهای خبر: پیروزی , تساوی , تیم , حریف
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی