علیرضا منصوریان:

بازی سختی با الغرافه داریم، از كیفیت طارمی با خبر هستیم

بازی سختی با الغرافه داریم، از كیفیت طارمی با خبر هستیم

اخبار ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران قبل از بازی با الغرافه اظهار داشت: برای پیروزی به میدان می رویم.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الغرافه قطر فردا سه شنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.
علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری قبل از دیدار با الغرافه اظهار داشت: بازی سختی را مقابل الكویت پشت سرگذاشتیم و با عملكرد خوب بازیكنان و حمایت هواداران توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم. تمام بازیكنان و كادفنی به این مسئله آگاه هستیم كه در بازی فردا باید برای بردن به میدان برویم و برای این هدف تمام تلاش خویش را می نماییم. می دانیم كه مردم ایران هوادار ما هستند و امیدواریم كه با پیروزی بر الغرافه هفتمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه نماییم.
سرمربی ذوب آهن خاطرنشان كرد: آنالیز خوبی از تیم الغرافه داشتیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی می دانیم. این تیم بازیكنان ارزشمندی دارد و یكی از این بازیكنان مهدی طارمی است كه كیفیت او را همه می شناسیم.
وی با اشاره به مصدومیت خلعتبری عنوان كرد: روی كمك این بازیكن به ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا حساب كرده بودیم اما متاسفانه او مصدوم است. سایر بازیكنان در فرم خوبی هستند و آماده دیدار با الغرافه هستیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: فردا دو تیم ذوب آهن و الغرافه در زمین هستند و هر دو تیم شانس برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا دارند. باید به لحاظ فكری و فیزیكی در بهترین فرم خود باشیم و بتوانیم تمام كیفیتمان را در زمین به خوبی نشان دهیم.
منصوریان اضافه كرد: در بازی فردا تمام تلاش خویش را می نماییم تا بهترین عملكرد را داشته باشیم و با پیروزی به لیگ قهرمانان آسیا صعود نماییم.
وی ضمن تبریك قهرمانی تیم قطر در جام ملت های آسیا اظهار داشت: قهرمانی قطر در این مسابقات می تواند شرایط خوبی را برای حضور این تیم در جام جهانی فراهم آورد.

1397/11/29
14:46:58
5.0 / 5
4261
تگهای خبر: بازیكن , پیروزی , تیم , تیم فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی