انتخاب لباس فرم به با مسابقه؛

برنامه های كمیته المپیك برای حضور كاروان ایران در توكیو تشریح شد

برنامه های كمیته المپیك برای حضور كاروان ایران در توكیو تشریح شد

اخبار ورزشی: سرپرست كاروان ورزش ایران در المپیك ۲۰۲۰ توكیو برنامه های كمیته ملی المپیك برای این رویداد بزرگ را شرح داد.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، نصرالله سجادی سرپرست كاروان ایران در بازی های المپیك ۲۰۲۰ توكیو ارتباط مستمر با كمیته سازماندهی بازی های المپیك توكیو را بعنوان یكی از محورهای مهم وظایف سرپرست كاروان دانست و خاطرنشان كرد: این ارتباط و هماهنگی اغلب در چارچوب فضای مجازی و با بهره گیری از ایمیل و در بعضی اوقات هم مكالمات تلفنی با بعضی از مسئولین مرتبط بازی ها محقق می شود.
سجادی در ادامه به دریافت كلیه دستورالعمل ها، آیین نامه ها و مقررات فنی و اجرایی رشته های مختلف ورزشی در شهر میزبان بازیها اشاره نمود و تصریح كرد: دریافت همه این موارد و ترجمه آنها بعنوان یكی از محورهای مهم وظایف هیات سرپرستی است كه بعد از ترجمه باید در اختیار فدراسیون ها قرار گیرد و بر همین مبنا هم جلسات منظمی را برگزار می نماییم تا فدراسیون های شركت كننده در المپیك بصورت كامل توجیه شوند.
سرپرست كاروان ایران در المپیك توكیو برگزاری جلسات منظم و هدفمند با فدراسیون های در حال كسب سهمیه را هم مورد توجه قرار داد و تصریح كرد: این جلسات فعلا برای كسب سهمیه است و پس از كسب سهمیه ها در جهت پشتیبانی و تدارك قوی استمرار پیدا خواهد نمود.
سجادی فعال شدن بخش های تداركاتی در چارچوب تجهیزات و وسائل مورد نیاز كاروان ورزشی ایران را بسیار مهم بر شمرد و افزود: در ابتدای سال ۹۸ یكی از مهمترین اقداماتی كه انجام خواهیم داد اعلام عمومی برای طرح لباس های فرم كاروان ورزشی ایران است كه طرح لباس فرم را به مسابقه می گذاریم و سپس با نظر هیات اجرایی كمیته ملی المپیك بهترین طرح را برای لباس فرم و لباس های دیگر كاروان ایران متناسب با شان و شخصیت والای ورزشكاران كشورمان انتخاب می نماییم.
سرپرست كاروان ورزشی ایران در المپیك با اشاره به اینكه اطلاعیه و فراخوان طرح لباس فرم كاروان ورزشی ایران، ابتدای سال آینده آماده می شود تصریح كرد: پس از این اعلام فرصت ۱۶ ماهه برای سفارش و دریافت لباس های فرم داریم و در این بین قطعا، پس از تایید طرح، لباس ها توسط یك شركت داخلی تامین و تولید خواهد شد.
سجادی اظهار داشت: فدراسیون ها جهت شركت در رویداد مهم المپیك به لباس های تخصصی هم نیاز دارند كه این مهم با برنامه ریزی فدراسیون ها صورت خواهد گرفت و مشكلی در این زمینه هم وجود نخواهد داشت.
سرپرست كاروان ورزشی ایران كه تجربه مدیریت در كاروان های ایران در چهار دوره بازی های المپیك را در كارنامه دارد، جدول كارنمای بازی های المپیك ۲۰۲۰ را مورد تاكید قرار داد و خاطرنشان كرد: جدول كارنمای هیات سرپرستی كاروان ایران از آغاز اسفندماه طراحی شده و تا زمان اعزام تاریخ فعالیت ها كامل مشخص شده تا در این بین ارتباطات داخلی و بیرونی بر مبنای آن پیش رود.
سجادی با اشاره به اینكه اقدامات بازی های آسیایی ۲۰۱۸ هم بر مبنای جدول كارنما پیش می رفت تصریح كرد: بر طبق این جدول كاملا مشخص شده كه چه كاری در چه زمانی باید صورت گیرد كه خوشبختانه در بازی های آسیایی جاكارتا بدون مشكل، اهداف از پیش تعیین شده محقق شد.
سرپرست كاروان ورزشی ایران در بازی های المپیك ۲۰۲۰ كه علاوه بر تجربه چهار دوره بازی های المپیك، شش دوره هم سرپرستی كاروان ورزشی ایران در بازی های اسیایی را هم عهده دار بوده، تلاش رشته هایی كه در حال كسب سهمیه برای حضور در بازی های المپیك ۲۰۲۰ هستند را ستایش كرد و افزود: بر مبنای اطلاعی كه دارم و گزارش هایی كه دریافت كردیم فدراسیون ها درگیر تمرین و مسابقات هستند و برخی از رشته ها فرایند كسب سهمیه را اغاز كرده اند و اغلب فدراسیون ها خوشبختانه در حال كار كردن هستند و حتی بصورت جدی كار آنها پس از اتمام بازی های اسیایی ۲۰۱۸ جاكارتا شروع شده است.
سجادی تعامل، هماهنگی و همكاری وزارت ورزش و جوانان، كمیته ملی المپیك و فدراسیون های ورزشی را مثبت ارزیابی كرد و این شاخصه ها را برای كسب موفقیت مهم دانست و تصریح كرد: موفقیت كاروان ورزشی ایران مستلزم همكاری و كار جمعی است كه خوشبختانه با عنایت به همه گونه همكاری كه بین وزارت ورزش و جوانان، كمیته ملی المپیك و فدراسیون ها وجود داشت در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ تجربه خوب و موفقی بدست آمد و بطور قطع استمرار این مهم می تواند به موفقیت كاروان هم كمك نماید.
سرپرست كاروان ورزشی ایران در بازی های المپیك ۲۰۲۰ برگزاری جلسات ستاد عالی بازیهای المپیك را هم مورد توجه قرار داد و خاطر نشان ساخت: جلسات ستاد عالی بازی های المپیك هر دو هفته یكبار برگزار می گردد كه همه موارد مربوط به كاروان ایران در هیات اجرایی و ستاد عالی تصویب خواهد شد و خدا را شكر هماهنگی و همكاری همانطور كه در بازی های آسیایی وجود داشت برای حضور در بازی های المپیك هم محقق شده است.

1397/12/03
12:31:57
5.0 / 5
4501
تگهای خبر: المپیك , تخصصی , شركت , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی