بازنشسته نیستم؛

تكذیب ادعای وزارت ورزش، مجدآرا: با ستاد نیروهای مسلح مكاتبه نشد

تكذیب ادعای وزارت ورزش، مجدآرا: با ستاد نیروهای مسلح مكاتبه نشد

اخبار ورزشی: رئیس پیشین فدراسیون ورزش‎های همگانی ادعای این وزارتخانه در مورد استعلام از نیروهای مسلح در ارتباط با وضعیت خدمتش را تكذیب نمود.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، وزارت ورزش در حالی دو روز پیش مبادرت به تعیین سرپرست برای فدراسیون ورزش های همگانی كرد كه دوره چهارساله ریاست علی مجدآرا در این فدراسیون یك ماه پیش به اختتام رسیده بود.
در همین رابطه خبرگزاری مهر امروز در گزارشی با عنوان «ابهامات اختتام همكاری با مجدآرا» به این مساله پرداخت و اینكه چرا وزارت ورزش قبل از اختتام دوره مدیریت رئیس فدراسیون ورزش های همگانی برای ثبت نام نامزدها و برگزاری انتخابات این فدراسیون اقدام نكرد؟
در پاسخ به این پرسش مطرح شده، سید محمدشروین اسبقیان مدیركل دفتر امور مشترك فدراسیون های ورزشی به مكاتبات صورت گرفته با ستاد كل نیروهای مسلح اشاره نمود و اینكه وزارت ورزش طی این مدت منتظر دریافت پاسخ به این مكاتبه در ارتباط با وضعیت خدمت علی مجدآرا بوده اما در نهایت پاسخی دریافت نشد.
علی مجدآرا اما این مساله را تكذیب نمود. او همینطور نسبت به اینكه وزارت ورزش برخلاف آئین نامه، مبادرت به موقعی برای برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی نداشته، انتقاد نمود.
وی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینكه دوره مدیریتش در فدراسیون ورزش های همگانی اسفندماه سال قبل به اختتام رسید، اظهار داشت: طبق روال قانونی و آنچه در آئین نامه انتخاباتی فدراسیون ها به آن تاكید شده، قبل از اتمام دوره مدیریت فدراسیون ها باید برای برگزاری به موقع مجمع انتخاباتی با ثبت نام از كاندیداها اقدام گردد اما معین نمی باشد چرا این اقدام در مورد فدراسیون ورزش های همگانی انجام نشد.
وی با اشاره به اینكه همین مسئله بی تأثیر در مهندسی شدن انتخابات نیست، افزود: باید ثبت نام كاندیداها قبل از اتمام دوره من انجام می شد اما با وجود گذشت یك ماه از اختتام دور ریاست من هنوز زمانی برای ثبت نام از كاندیداها تعیین نشده است. باید این كار زودتر از اینها انجام می شد. نهایت اینكه شرایط من تأیید نمی شد.
رئیس پیشین فدراسیون ورزش های همگانی در واكنش به این مساله كه «ظاهرا وزارت ورزش منتظر نتیجه مكاتبه ای بوده كه در مورد شما با ستاد كل نیروهای مسلح انجام شده بود» باز اشاره كرد: هیچ مكاتبه ای انجام نشده است. خودِ من دو روز پیش این نامه را از خانم فرامرزیان (معاون منابع مالی و انسانی وزارت ورزش) دریافت كردم و برای دریافت پاسخ آن هم پیگیر شدم. اصلاً طی ماه های گذشته مكاتبه ای در مورد من با ستاد كل نیروهای مسلح انجام نشده بود.
وی در مورد چرایی این مساله اظهار داشت: نمی دانم دلیل چیست اما مكاتبه ای انجام نشده است. نامه را خودم به صورت دستی دریافت كردم.
«نامه مورد نظر در ارتباط با وضعیت خدمت شما بوده است. پاسخ این نامه چه بود؟ آیا بحث بازنشستگی شما مطرح است؟»، مجدآرا در پاسخ به این پرسش اشاره كرد: بازنشسته نیستم. قبل از این در تمام مكاتباتی كه با نهادها و همچون سازمان بازرسی داشتم، تاییدیه این مساله را گرفته و به وزارت ورزش و شخصِ داورزنی هم دادم. پاسخ نامه ای كه دو روز قبل از وزارت ورزش گرفتم هم این است كه بازنشسته نیستم. این پاسخ را هم باردیگر در اختیار وزارت ورزش قرار می دهم.
رئیس پیشین فدراسیون ورزش های همگانی همین طور در پاسخ به این پرسش كه «آیا برای انتخابات دوره جدید این فدراسیون كاندیدا خواهید شد؟»، اظهار داشت: بله؛ بازنشسته نیستم و شرایط كاندیدا شدن را هم دارم. بدین سبب بالقطع كاندیدا می شوم.
به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، علی مجدآرا از جانب ستاد كل نیروهای مسلح مأمور به ورزش شده است. وی طی هشت سال قبل ریاست فدراسیون ورزش های همگانی را بر عهده داشت.

1398/01/21
14:12:19
5.0 / 5
4956
تگهای خبر: ثبت نام , فدراسیون , ورزش , وزارت ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی