بیانیه باشگاه تراكتورسازی تبریز ضد سرمربی سابق

بیانیه باشگاه تراكتورسازی تبریز ضد سرمربی سابق

اخبار ورزشی: باشگاه تراكتورسازی با صدور اطلاعیه ای به اظهار نظرهای اخیر منتشرشده واكنش نشان داد.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از سایت باشگاه تراكتورسازی، اصول حرفه ای ایجاب می كند اگر در مجموعه ای همكاری صورت می گیرد تمام اتفاقات درون مجموعه ای بدون حاشیه سازی و با عرضه گزارشات مستند در همان دوران مورد بررسی و حل وفصل قرار گرفته و خاتمه پیدا كند.
حال فردی كه به صورت اتفاقی و بدون اینكه استحقاق آنرا داشته باشد از خلع بوجود آمده رفتن سرمربی هنگامی كه سكان دار باشگاه شدند انتظار میرفت مسائل را به صورت حرفه ای در همان دوران مدیریت خود حل و فصل نمایند سكوت كرده و متاسفانه الان به فكر واكاوی اتفاقات گذشته افتاده اند، كه باید پرسیده شود پس چرا اگر این مسئله وجود داشت ان زمان شفاف سازی نكردید!؟
آیا این به غیر از این است كه شما دنبال حاشیه سازی برایم این باشگاه و مطرح كردن خودتان میباشید؟
پس این مطالب اساساً صحت نداشته و چیزی جز ایجاد حاشیه برای تیم و تشویش افكار عمومی و هواداران عزیز را ندارد؛ بنابراین انتظار میرود كسانی كه نام حرفه ای بر روی خود گذاشته اند اصول حرفه ای را رعایت كرده و دراین برهه حساس از نام تراكتور بعنوان چاشنی برای خواسته های غیر حرفه ای خود استفاده ننموده و هواداران عزیز را درگیر مسائلی كه اساساً صحت نداشته و ندارد نكنند.
از هواداران عزیز هم تقاضا داریم صرفاً به مطالبی كه از رسانه رسمی باشگاه منتشر میشود اعتماد نمایند و اطمینان داشته باشند كه هدف باشگاه بستن تیمی درخور شان و منزلت تراكتور و شما هواداران عزیز می باشد كه با حمایتهای شما منجر به موفقیت خواهد شد

1398/03/04
21:29:45
5.0 / 5
4451
تگهای خبر: باشگاه , تیم , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی