حضور در توكیو با مربی ایرانی؛

تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی بسكتبال تا المپیك 2020

تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی بسكتبال تا المپیك 2020

اخبار ورزشی: فدراسیون بسكتبال قرارداد همكاری با مهران شاهین طبع را تا زمان المپیك 2020 توكیو و حضور تیم ملی در این بازی ها تمدید خواهدنمود.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، تیم ملی بسكتبال ایران با هدایت مهران شاهین طبع، از حضور در جام جهانی بعنوان میدان اصلی این رشته برای توزیع ۷ سهمیه المپیك، صاحب مجوز حضور در المپیك ۲۰۲۰ توكیو شد.
بسكتبال ایران مجوز حضور در جام جهانی كه برای اولین بار با شیوه جدید و با حضور تیم های استرالیا و نیوزلند در چارچوب ۶ پنجره انتخابی رفت و برگشت انجام شد را با مهران شاهین طبع به دست آورد.
همكاری مهران شاهین طبع با فدراسیون بسكتبال، همزمان با دوره فعلی مدیریت این فدراسیون شروع شد. وی از پنجره دوم انتخابی جام جهانی، هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت.
به گفته رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسكتبال، قرارداد این فدراسیون با مهران شاهین طبع اختتام شهریور ماه تمام می شود اما این قرارداد برای مدت یك سال و تا المپیك ۲۰۲۰ توكیو تمدید خواهد شد.
رامین طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان این خبر اظهار داشت: تصمیم گیری بر آن است كه تیم ملی بسكتبال، بدون تغییر سرمربی در المپیك حاضر شود؛ این تیم با هدایت مهران شاهین طبع، ابتدا مجوز جام جهانی را به دست آورد، سپس از حضور در این رویداد بعنوان بهترین و تنها تیم آسیایی، صاحب مجوز المپیك شد. بطور قطع بسكتبال ایران با هدایت شاهین طبع می تواند در المپیك نیز حضور قابل توجه داشته باشد.
وی اشاره كرد: تصمیم فدراسیون برای تمدید قرارداد، صرفاً در ارتباط با شخص مهران شاهین طبع بعنوان سرمربی تیم ملی در مورد سایر اعضای كادر فنی، تصمیم گیری برای ادامه همكاری با خود وی است.
رئیس فدراسیون بسكتبال تاكید كرد: در مورد دیگر اعضای كادر فنی و اینكه با نفرات فعلی ادامه همكاری داده شود یا افراد جدیدی اضافه شوند، تابع پیشنهادات مهران شاهین طبع است.


منبع:

1398/06/22
14:34:27
5.0 / 5
4719
تگهای خبر: المپیك , بسكتبال , تیم , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی