با اعلام دادگاه عالی ورزش؛

قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام سال ۹۷ تایید شد

قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام سال ۹۷ تایید شد

به گزارش اخبار ورزشی با بیان دادگاه عالی ورزش، قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام حتمی شد. در آن دیدار استقلال از رویارویی با پرسپولیس خودداری كرده بود.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، دادگاه عالی ورزش بالاخره رای خود در ارتباط با بازی سوپر جام فصل قبل كه تیم استقلال تهران از حضور در آن امتناع كرده بود را صادر كرد. این دادگاه با تایید رای صادره از جانب كمیته انضباطی و كمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران، پیروزی و در نتیجه قهرمانی سرخپوشان ایران را در آن دیدار قطعیت داد.
بنا بر اعلام امیر علی حسینی مدیر بخش روابط بین الملل و با تایید بخش حقوقی باشگاه دادگاه عالی ورزش (CAS) امروز ۷ اكتبر برابر با ۱۵ مهرماه ۱۳۹۸ بالاخره به انتظارها تمام كرد و رای خود در ارتباط با پرونده دربی سوپرجام ایران در سال ۹۷ را اعلام نمود. بر طبق این رای، دادگاه عالی ورزش حكم صادره برای این بازی از جانب كمیته انضباطی و كمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس را مورد تایید قرار داد.
در بخشی از این رای ۳۰ صفحه ای كه امروز دوشنبه برای باشگاه پرسپولیس ایمیل شد، چنین آمده است: «رای صادره توسط كمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران به تاریخ ۶ شهریور ۱۳۹۷ كه رای صادره كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تاریخ یكم مرداد ۱۳۹۷ حمایت می كند، مورد تایید است.»
این رای بخش های دیگری هم دارد اما در مجموع نتیجه بازی همان سه بر صفر به نفع پرسپولیس خواهد بود. بدین سان قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام رسمی گشت.

1398/07/15
23:38:59
5.0 / 5
4293
تگهای خبر: استقلال , باشگاه , پرسپولیس , پیروزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی