نحسی برای رئال مادرید ادامه دارد

نحسی برای رئال مادرید ادامه دارد

بازیکن رئال مادرید مدام در این فصل لطمه می بینند.


به گزارش اخبار ورزشی به نقل از ایسنا، در دیدار رئال مادرید و ایبار، لوکا مودریچ گرفتار مشکل جسمانی شد و رودریگو مقابل گرانادا لطمه دید. بازیکن برزیلی در نیمه اول از تاندون پای راست مصدوم گردید و سه ماه از میادین دور خواهد ماند. این اتفاق جدیدی نیست و کاسمیرو بعد از پیروزی برابر گرانادا اظهار داشت: "بازی ها زیاد و استراحت کم است. پیش فصل هم خوب نبود." این یک واقعیت آشکار است چون تنها چهار بازیکن از ۲۴ بازیکن رئال مادرید در تمام بازی ها در دسترس زین الدین بودند.
دو نفر از آنها تیبو کورتوا و لونین (دروازه بان های تیم) هستند. دو بازیکن دیگر مدافع های فرانسوی یعنی رافائل واران و بنجامین مندی هستند که با وجود تعداد بازی های بالا تا حالا مصدوم نشده اند. مدافع میانی ۱۸۰۰ دقیقه و مدافع کناری ۱۴۹۹ دقیقه بازی کرده اند. واران تنها یک دفعه استراحت کرد که آن هم در دیدار خانگی مقابل اوئسکا بود. در مقابل مندی به لطف حضور مارسلو توانست بیش تر در سیستم چرخشی قرار بگیرد.
بیش ترین لطمه دیدگی برای ادن هازارد بوده است که در پیش فصل از مچ پای راست مصدوم گردید و سپس گرفتار سه مشکل عضلانی دیگر شد و مدتی به خاطر مبتلاشدن به ویروس کرونا در میادین حضور نداشت. کووید ۱۹ نسبت به لطمه دیدگی جسمانی بسیار کم تر روی تیم زین الدین زیدان اثر گذاشته است و ماریانو، یوویچ، میلیتائو و کاسمیرو به ویروس کرونا مبتلا شدند.



1399/10/06
19:45:35
5.0 / 5
1332
تگهای خبر: بازیكن , پیروزی , تیم , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی