مربی تیم فوتبال پدیده:

متحمل شكست دردناكی شدیم، استقلال آغاز دوباره پدیده است

متحمل شكست دردناكی شدیم، استقلال آغاز دوباره پدیده است

اخبار ورزشی: اهواز - مربی تیم فوتبال پدیده خراسان اظهار داشت: امروز متحمل شكست دردناكی شدیم چون ما ۷۰ دقیقه كنترل بازی را در اختیار داشتیم.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، حسین بادامی عصر امروز بعد از شكست تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری آخر بازی اظهار نمود: پیش از هر چیز بابت عدم حضور مهاجری سرمربی تیم به نشست خبری، عذرخواهی می كنم چون وی شرایط روحی خوبی برای حضور در نشست خبری نداشت.
وی اضافه كرد: امروز متحمل شكست دردناكی شدیم چون ما ۷۰ دقیقه كنترل بازی را در اختیار داشتیم ولی خصوصیت فوتبال همین است.
بادامكی بیان كرد: در نیمه دوم بازی كاملاً در اختیار ما قرار داشت و در نیمه اول غیر از همان یك موقعیت حریف كه منجر به گل برتری آنها روی یك ضربه ایستگاهی شد، ما فرصت دیگری به آنها ندادیم. ما روی یك اشتباه گل دریافت كردیم و امیدواریم این مشكل برای بازی های آینده برای تیم ما حل شود.
مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد كسر شدن ۶ امتیاز از این تیم هم اظهار داشت: این مورد از نظر روحی روی تیم ما تأثیر منفی خویش را گذاشته است چون كه وقتی با كسر این ۶ امتیاز مواجه شدیم كه در كورس قهرمانی بودیم. ما به لحاظ روانی روی این امر كار كردیم ولی متأسفانه هنوز به شرایط مناسب نیم فصل اول نرسیدیم.
بادامكی اضافه كرد: امسال به غیر از پرسپولیس كه بسیار متفاوت ظاهر شده است، سایر تیم ها تقریباً در یك سطح هستند و با یك باخت جایگاه تیم ها تغییر می كند بنابراین امیدوارم در انتها لیگ، ما جایگاه مناسبی به دست بیاوریم.
وی با اشاره به اینكه امروز با نبود چند بازیكن تأثیرگذار تیم را روانه مسابقه كرده ایم، بیان كرد: محمد قاضی، مصدوم است. اكبر صادقی را نداشتیم و اكبر ایمانی هم دو هفته است كه از تیم جدا شده است ولی امیدوارم بازی های هفته آینده ما مقابل استقلال تهران آغازی دوباره برای ما باشد.
به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، از سری رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه های كشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و پدیده مشهد در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهایت این بازی با یك گل به سود آبی پوشان اهوازی به آخر رسید.

1396/10/21
19:40:59
5.0 / 5
5461
تگهای خبر: استقلال , شكست , فوتبال , گل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی