عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:

مشكلات استقلال خوزستان را حدس می زدیم، بازی با سیرالئون مفید است

مشكلات استقلال خوزستان را حدس می زدیم، بازی با سیرالئون مفید است

اخبار ورزشی: رئیس هیات فوتبال استان خوزستان اظهار داشت: مشكلات فعلی استقلال خوزستان را پیش بینی می كردیم و می دانستیم چه اتفاقاتی در حال وقوع است



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، عبدالكاظم طالقانی در گفتگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد وضعیت تیم های فوتبال استان خوزستان اظهار داشت: در بخش مسابقات فوتبال در دو محور كشوری و استانی فعالیت می نماییم. تلاش هم داریم در ارتقای این روند، تاثیرگذاری های خاص خودمان را داشته باشیم.
رئیس هیات فوتبال استان خوزستان در مورد مشكلات باشگاه استقلال خوزستان خاطرنشان كرد: نامه نگاری های زیادی را برای حل مشكلات این باشگاه انجام دادیم. حدود یك ماه پیش هم چند نامه به این باشگاه زدیم و به مدیریتی این باشگاه اعلام كردیم اگر نمی تواند تیمداری كند آن را در اختیار هیات فوتبال قرار دهد تا اقدامات بعدی را انجام دهیم. اما متاسفانه هنوز پاسخی به این نامه ها داده نشده است. مشكلات امروز این تیم را حدس می زدم.
طالقانی ادامه داد: البته نباید فراوش نماییم كه مشكلات مالی مربوط به باشگاه ها سبب بروز چنین مشكلاتی می گردد. باشگاه ها نمی توانند درآمدزایی داشته باشند. دولت هم طبق قانون كمكی نمی نماید. جالب اینجاست حق پخش تلویزیونی هم ادا نمی گردد. تیم های حرفه ای دنیا، نود درصد بودجه خویش را با استفاده از همین حق پخش تلویزیونی می گیرند. طبیعی است وقتی مشكلات اینچنینی برطرف نشود سرمایه گذار هم حاضر نیست منابع مالی اش را خرج كند تا پول وارد فوتبال شود.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد حاشیه های بوجود آمده درباره دیدار تداركاتی امروز تیم ملی فوتبال ایران با سیرالئون اضافه كرد: در جریان برنامه های تیم ملی هستیم. همه چیز را می دانیم. اما اینكه بار فنی تیم ها به چه میزان است و چگونه می خواهیم در مقابل آنها صف آرایی نماییم بستگی به نظر كادرفنی تیم ملی دارد. آقای كی روش مربی بزرگی است كه با تجارب خودشان این بازی ها را برای شناخت هر چه بیشتر از توانایی های تیم تعیین می كنند. فكر می كنم این بازی هم برای تقویت تیم در نظر گرفته شده است و برای تیم ملی مثبت خواهد بود.
وی در باره اینكه بازیكن اصلی این تیم كه در ونكوور كانادا بازی می كند مطلبی را تحت عنوان «بازیكنان فعلی سیرالئون كه به ایران آمده اند بازیكنان خانگی هستند» انتشار داده است تصریح كرد: نمی دانم صحت و سقم این مورد تا چه میزان است. شناخت فنی هم از این تیم ندارم اما در جریان برنامه های تیم ملی هستیم.
طالقانی درباره اینكه مدرك تحصیلی دبیركل فدراسیون به هیات رییسه عرضه شده است اظهار داشت: آقای ساكت مدارك خویش را عرضه كرده اند و اینكه می گویند تحصیلاتش زیر دیپلم است درست نیست.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره بلاتكلیفی هواداران تیم ملی كه اقدام به خرید بلیت جام جهانی كرده اند و نتوانسته اند هنوز هتل محل اقامت خویش را رزرو كنند خاطرنشان كرد: من در جریان این امور نیستم. شما هم قرار بود تنها در مورد مشكلات فوتبال خوزستان سوال بپرسید. كارهای مربوط به این حوزه در اختیار آقای ساكت و ممبینی است.

1396/12/26
15:10:35
5.0 / 5
4365
تگهای خبر: استقلال , بازیكن , باشگاه , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی