مهدی تاج:

صحبت های خوبی با كی روش داشتم، به فوتبال ساحلی دست مریزاد می گویم

صحبت های خوبی با كی روش داشتم، به فوتبال ساحلی دست مریزاد می گویم

اخبار ورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: صحبت های خوبی با كارلوس كی روش درباره برنامه ها و اردوهای تیم ملی فوتبال داشتم.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، مهدی تاج در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران درباره آماده شدن زمین كمپ تیم ملی اظهار داشت: این اردو لذت بخش است كه هم هتلمان اینجاست، هم مجموعه «پك» و هم زمین چمن آماده است. تیم ملی همین جا سرویس می گیرد. تیم ملی قبلا در زمین نفت تمرین می كرد و سپس به هتل استقلال می رفت. الان همه چیز برای خود تیم ملی است و بازیكنان در خانه خودشان تمرین می كنند.
وی درباره جلسه اش با كی روش اظهار داشت: صحبت های خوبی راجع به بازی ها و اردوهای تیم ملی داشتیم. بازی های دیگری هم به جز ونزوئلا و ترینیداد و توباگو در نظر داریم كه بعدا اعلام می گردد.
تاج درباره مصاحبه نكردن بازیكنان تیم ملی خاطرنشان كرد: بله گفتیم امروز صحبت نمی كنند. ان شاءالله در آینده صحبت می كنند.
رئیس فدراسیون فوتبال در واكنش به سئوال خبرنگار مهر در خصوص اینكه به سازمان لیگ سفارش كرده است بازی های معوقه پرسپولیس را جوری برگزار كند كه پرسپولیس دچار مشكل نشود، اظهار داشت: باید بین سازمان لیگ و باشگاه ها تعامل باشد. تلاش می نماییم شرایط خوبی را فراهم نماییم.
تاج با اشاره به حضور اینفانتینو و شیخ سلمان روسای فیفا و كنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران اظهار داشت: هر دو شرایط و نظم خوبی را در ایران دیدند و امروز پیام های تشكر جداگانه ای را داشتند.
وی درباره تیم ملی فوتبال ساحلی هم تصریح كرد: یكبار دیگر هم قهرمان شده بودیم ولی اینبار قهرمان جام بین قاره ای شدیم. برزیل سالها اول می شد ولی اینبار سوم شد. به تیم ملی ساحلی دست مریزاد می گویم كه خوش درخشیدند و این اتفاق مباركی است.

1397/08/21
18:20:25
5.0 / 5
4253
تگهای خبر: استقلال , بازیكن , باشگاه , پرسپولیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی