رقابتهای بین المللی آلانز - روسیه؛

میرعمادیان: به تغییر قوانین اعتراض كردیم

میرعمادیان: به تغییر قوانین اعتراض كردیم

اخبار ورزشی: سرپرست تیم اعزامی كشتی آزاد ایران به رقابت های بین المللی آلانز روسیه اظهار داشت: به تغییر زمان وزن كشی در مسابقات بین المللی آلانز اعتراض كردیم.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، مصطفی میرعمادیان با اشاره به اینكه مراسم قرعه كشی و وزن كشی رقابتها ساعت ۶ عصر روز گذتشه در تمامی اوزان برگزار شد، اظهار داشت: این در حالی بود كه مسئولان برگزاری پیش از ما از تمامی كشورها امضا گرفتند كه وزن كشی فقط در یك روز برگزار گردد. ما وقتی متوجه شدیم اعتراض خودمان را اعلام كردیم كه چرا قوانین اتحادیه جهانی را تغییر دادید كه آنها گفتند از تمامی تیم ها نظر خواهی كردیم.
وی اشاره كرد: در ادامه به آنها گفتیم شما می توانید ساعت مسابقات را تغییر دهید اما قوانین اتحادیه جهانی را نمی توانید تغییر دهید كه نماینده اتحادیه جهانی اعتراض ما را قبول نكرد. او كه روس زبان بود گفت از اتحادیه جهانی برای این كار استعلام گرفتیم! ما بازهم به بخشنامه ارسالی استناد كردیم كه اگر می دانستیم از كشتی گیرانی استفاده می كردیم كه شرایط وزن كشی بهتری داشتند. به هرحال این مسابقات با شرایط جدید برگزار می گردد چراكه سایر كشورها زیر برگه را امضا كردند، اما اعتراض ما پا برجاست.
میرعمادیان در مورد سطح مسابقات باز گفت: روس ها در این مسابقات با تمامی نیروی خود آمده اند چراكه مقرر است سه نفر برتر این رقابت ها در جام یاریگین شركت نمایند. در واقع استخوان بندی تیم روسیه از همین رقابت ها تشكیل میگردد.
وی اضافه كرد: گرجستانی ها هم با همه قهرمانان جهان و المپیك خود حضور دارند و كشورهای دیگر مانند آمریكا، قزاقستان، آذربایجان، ازبكستان و سایر كشورها با تیم های پرقدرتی آمدند چراكه جایزه دلاری این مسابقات بسیار چشمگیر است.
مربی سازنده استان مازندران درانتها اشاره كرد: امیدوارم كشتی گیران ما در این مسابقات با تمام توان به میدان بروند و موفق باشند.

1397/09/17
14:37:55
5.0 / 5
4366
تگهای خبر: المپیك , تیم , رقابت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی