نباید اشتباه گذشته را تكرار كنیم؛

گل محمدی: طبق قانون یوفا ترابی نمی تواند برای پرسپولیس بازی كند

گل محمدی: طبق قانون یوفا ترابی نمی تواند برای پرسپولیس بازی كند

اخبار ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اظهار داشت: بازی در جام حذفی نسبت به لیگ برتر تفاوت عمده ای دارد و نباید اشتباهات قبلی خودمان را مقابل پرسپولیس تكرار نماییم.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی فردا دوشنبه پرسپولیس و پدیده مشهد در مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی فوتبال كشور، اظهار داشت: دوباره با پرسپولیس بازی داریم اما تفاوتش اینجاست كه باید در رقابت های جام حذفی بازی نماییم. شرایط این بازی با دیدارهایی كه در لیگ برتر داریم فرق می كند. چون رقابت های حذفی تنها یك بازی است و نباید اشتباهات گذشته صورت گیرد.
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اظهار داشت: در بازی هفته گذشته كه با پرسپولیس در لیگ برتر داشتیم روی اشتباهات فردی خودمان گل خوردیم. بازی قبل تجربه خوبی بود.
وی درباره شرایط بازیكنان خود اضافه كرد: خوشبختانه بازیكنان تیم سالم هستند و می خواهیم یك دیدار تماشاگرپسند دیگر برگزار نماییم.
سرمربی پدیده مشهد درباره بحث به وجود آمده درمورد مهدی ترابی در خصوص اینكه آیا او می تواند با پیراهن پرسپولیس در جام حذفی هم شركت كند؟ تصریح كرد: باید این مورد را بدانیم. قانونی كه در اروپا وجود دارد حرف دیگری می زند. ما باید در جریان قانون قرار بگیریم.
گل محمدی درمورد مسائل داوری و اعتراض باشگاه ها و بازیكنان خاطرنشان كرد: این مسائل سبب شده تا تمركز داوران از بین برود. آنها احتیاج به حمایت بیشتری دارند. قبول دارم برخی تیم ها سرمایه گذاری زیادی برای قهرمانی كرده اند و اگر این اتفاق نیافتد متضرر می شوند. ولی به هر حال هیچ وقت هم نگفتیم اشتباهات داوری عمدی است. در هفته گذشته دو امتیاز ما از دست رفت و هیچ اعتراضی نكردیم. انتظارمان رعایت عدالت برای تمام تیم هاست.
وی در انتها تصریح كرد: داور بازی فردا آقای فغانی است كه مطمئنم قضاوت خوبی خواهند داشت.

1397/11/28
15:34:25
5.0 / 5
4354
تگهای خبر: بازیكن , باشگاه , پرسپولیس , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی