علیاری در گزارش اخبار ورزشی:

امیدوارم نمایش قابل قبولی در پیكارهای آسیایی داشته باشم

امیدوارم نمایش قابل قبولی در پیكارهای آسیایی داشته باشم

اخبار ورزشی: دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی كشتی فرنگی ۲۰۱۸ بوداپست اظهار داشت: امیدوارم بتوانم باردیگر بعنوان قهرمانی آسیا دست یابم و پرچم ایران را به اهتزاز در آوردم.



مهدی علیاری در آستانه حضور در رقابتهای كشتی فرنگی قهرمانی آسیا با اشاره به اینكه هیچگاه از تمرینات دور نبوده به خبرنگار مهر اظهار داشت: همواره اهتمام می كنم در كوران تمرینات باشم و چه در اردوهای تیم ملی و چه زمانی كه به هر دلیلی به اردوها دعوت نشدم، شرایط جسمی ام را در حد مطلوب نگه داشتم. طبیعتاً این مساله در رسیدن به شرایط ایده آل من تأثیر زیادی داشته و این دفعه هم برای رقابتهای قهرمانی آسیا به آمادگی خوبی رسیدم.
وی با اشاره به اینكه تابحال تمرینات خوبی را در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشته اشاره كرد: در شرایط خوبی هستم و امیدوارم تا زمان اعزام به مسابقات هم به اوج آمادگی برسم. من سال قبل با مصدومیت مواجه بودم اما امسال پس از پشت سر گذاشتن این مصدومیت می توانم به نتایج بهتری در رقابتهای قهرمانی آسیا دست یابم.
دارنده دو مدال طلای قهرمانی آسیا اضافه كرد: ملی پوشان كشتی همواره مسئولیت سنگینی را بر دوش دارند چونكه اهالی این رشته و همین طور مردم بعنوان حامیان اصلی ما توقع زیادی از كشتی گیران دارند. طبیعتاً این مساله كار ما را كمی سخت تر می كند چونكه همیشه از ما انتظار قهرمانی می رود و باید با تمام وجود در میدان ظاهر شویم. البته ما هم امیدواریم متولیان امر با همین ذهنیت از ما حمایت بیشتری كنند و ما باز با روحیه و انگیزه بیشتری برای كشورمان افتخارآفرینی نماییم.
ملی پوش وزن ۹۷ كیلوگرم تیم كشتی فرنگی ایران درانتها اظهار داشت: با تمام وجود تلاش می كنم در المپیك ۲۰۲۰ توكیو حضور داشته باشم و خوشرنگترین مدال این آوردگاه بزرگ را برای كشورم كسب كنم.
به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، رقابت های كشتی فرنگی قهرمانی آسیا در ایام ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در شهر «شی آن» چین برگزار می گردد كه تركیب تیم ملی كشورمان برای حضور در این رقابتها به شرح زیر است:
۵۵ كیلوگرم: رضا خدری
۶۰ كیلوگرم: مهرداد مردانی یا شیرزاد بهشتی طلا
۶۳ كیلوگرم: سامان عبدولی
۶۷ كیلوگرم: حامد تاب
۷۲ كیلوگرم: محمدرضا گرایی
۷۷ كیلوگرم: محمدعلی گرایی
۸۲ كیلوگرم: سعید عبدولی
۸۷ كیلوگرم: حسین نوری
۹۷ كیلوگرم: مهدی علیاری
۱۳۰ كیلوگرم: امیر قاسمی منجزی

1398/01/30
13:20:23
5.0 / 5
4320
تگهای خبر: المپیك , تیم , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی