اشتباهات داوری صدای باشگاه فولاد را در آورد!

اشتباهات داوری صدای باشگاه فولاد را در آورد!

اخبار ورزشی: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد از قضاوت های داوران در دیدارهای فولاد خوزستان، خواهان ورود VAR به فوتبال كشورمان شد.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، حبیب الله رضایی با اشاره به دیدار تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان به سایت باشگاه فولاد اظهار داشت: ما در این بازی دو نیمه بسیار متفاوت داشتیم و اگر قدر موقعیت هایمان را می دانستیم در نیمه نخست با زدن حداقل ۳ گل، كار را یكسره می كردیم. متأسفانه در نیمه دوم با اشتباهات فردی شرایط دگرگون شد و صنعت نفت با استفاده از این فرصت ها جلو افتاد و قضاوت های عجیب كادر داوری هم فرصتی برای بازگشت به تیم ما نداد.
رضایی اضافه كرد: فولاد با سرمایه گذاری ده ها میلیاردی در ساخت ورزشگاه مدرن، داشتن برترین آكادمی فوتبال ایران و سالیان سال كار حرفه ای امروز قربانی اشتباهات داوری شده است. در نیم فصل نخست به اذعان كارشناسان داوری برنامه ۹۰ حداقل ۵ تصمیم اشتباه تأثیرگذار داوری ضد فولاد خوزستان صورت گرفت و شاهد تكرار سوت های اشتباه ضد فولاد خوزستان هستیم. در برنامه شب های فوتبالی كارشناس داوری تائید كرد كه در بازی با صنعت نفت آبادان ۲ تصمیم داوری ضد ما بود و پنالتی به سود تیم ما اعلام نشد و گل سوم حریف ما آفساید بود.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد از بی توجهی مسئولان لیگ نسبت به ناداوری ها در قبال فولاد خوزستان، اظهار داشت: سوال من از داوران این است كه مگر یك تیم در طول ۹۰ دقیقه چند موقعیت می تواند داشته باشد كه اینگونه قضاوت می كنید؟ اگر پنالتی روی صابر حردانی اعلام می شد اساساً روند بازی تغییر می كرد و این نتیجه رقم نمی خورد.
رضایی خاطرنشان كرد: واقعاً كمیته داوران و دپارتمان داوری چه پاسخی در قبال این اشتباهات دارند؟ فولاد در این فصل بزرگترین ضربه ها را از داوری خورده است. در بازی برگشت برابر سایپا اشتباه محرز داوری ۳ امتیاز از چنگ فولاد درآورد اما باوجود انتشار تصاویر و ویدئو این صحنه ها از جانب رسانه باشگاه و سایر رسانه های كشور هیچ توجهی به آن نشد و اتفاق خاصی نیافتاده است. قبل از این هم در كارشناسی برنامه ۹۰ اعلام گردید كه پنالتی ما برابر استقلال تهران اعلام نشده است. همینطور در روز افتتاحیه ورزشگاه جلوی چشم هزاران هوادار، خطای دقیقه ۱۱ مدافع سپاهان در محوطه جریمه روی «پریرا» گرفته نمی گردد. در بازی برابر استقلال خوزستان مشخص شد كه پنالتی روی مسی «بولی» از چشم داور دور مانده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همینطور اضافه كرد: چه اصراری بر استفاده از داوران كم تجربه است؟ چرا داوری كه یك مرتبه قضاوت اشتباه در بازی ما داشته است باردیگر انتخاب می شود؟ این شرایط به هیج وجه زیبنده فوتبال ما نیست. داوری در فوتبال ما نیاز به تحول اساسی دارد و با عنایت به نقش داوران باید توجه فدراسیون به این قشر بیشتر شود. همینطور فناوری VAR درصد زیادی از اشتباهات داوری را از بین می برد و باید ورود آنرا به كشورمان تسریع نماییم.

1398/02/02
15:39:40
5.0 / 5
4387
تگهای خبر: استقلال , باشگاه , تیم , حریف
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی