ترابی در جمع ۸ بازیكن برتر هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

ترابی در جمع ۸ بازیكن برتر هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

اخبار ورزشی: هافبك تیم فوتبال پرسپولیس در جمع هشت بازیكن برتر هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا برگزیده شد.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی بازیكنان برتر هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا را اعلام نمود كه در بین این بازیكنان نام مهدی ترابی هافبك پرسپولیس هم به چشم می خورد. پرسپولیس در هفته پایانی مرحله گروهی آسیا در تهران به مصاف السد قطر رفت و با گل های مهدی ترابی و علی علیپور به برتری ۲ بر صفر رسید.
عنوان بازیكن هفته به یاسوتو واكیزاكا بازیكن تیم كاوازاكی ژاپن رسید كه عملكرد شایان توجهی در پیروزی تیمش مقابل تیم سیدنی استرالیا داشت.
اسكار از شانگهای چین (۹.۲ امتیاز)، گومیس از الهلال عربستان (۸.۹ امتیاز)، آئو تاناكا از كاوازاكی ژاپن (۸.۸ امتیاز)، ارسلان آمانوئف از لوكوموتیو ازبكستان (۸.۶ امتیاز) مهدی ترابی از پرسپولیس ایران (۸.۶ امتیاز) مهند عبدالرحیم از الزورا عراق و یوسوكه میناگوآ از هیروشما ژاپن (هر كدام با ۸.۵ امتیاز) بعنوان دیگر نفرات برتر هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا معرفی گشتند.
این در شرایطی است كه هنوز هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به انتها نرسیده است و دیدار تیم های ذوب آهن ایران با النصر عربستان كه به خاطر مسائل امنیتی لغو شده بود، هفته پیش رو انجام می شود.
مهدی ترابی امروز همین طور با رای مخاطبان سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا موفق شد با ۹۰ درصد آرا، عنوان بهترین گل هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص بدهد.

1398/03/03
22:38:03
5.0 / 5
4576
تگهای خبر: امنیت , بازیكن , پرسپولیس , پیروزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی