اولیویرا در گزارش اخبار ورزشی:

احساس خوبی از كار با منصوریان دارم، نمی گردد درباره كی روش چیزی گفت

احساس خوبی از كار با منصوریان دارم، نمی گردد درباره كی روش چیزی گفت

به گزارش اخبار ورزشی مربی برزیلی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: با مربیان زیادی در كشورهای مختلف همكاری داشته ام ولی علیرضا منصوریان یكی از بهترین مربیانی است كه با او كار كرده ام.



گلیجستون اولیویرا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضورش در فوتبال ایران و كار در تیم ذوب آهن در فصل گذشته اظهار داشت: خیلی خوشحالم كه به ایران برگشتم. این تجربه، عالی بود. سال ۲۰۰۶ با تیم المپیك سابقه كار داشتم. پس از آن احساسم نسبت به مردم و فوتبال ایران همیشه عالی بود. وقتی از ایران مجدداً دعوت به كار شدم، برای قبول این پیشنهاد معطل نكردم.
وی اضافه كرد: من تلاش كردم بهترین كار را برای باشگاه ذوب آهن انجام بدهم. این تجربه متفاوتی بود. قبلاً در تیم ملی كار كرده بودم و اینبار تجربه من باشگاهی بود. فكر می كنم یك تجربه فوق العاده در ذوب آهن داشتم. با مدیریت و همكارانی عالی كار كردم و فضای حرفه ای بر باشگاه حاكم بود. هر چیزی كه برای كار نیاز داشتیم باشگاه فراهم می كرد.
مربی برزیلی ذوب آهن درباره علل حضورش در این تیم خاطرنشان كرد: از آغاز فصل با امید نمازی به ذوب آهن آمدم. پیش از آن، نمازی را نمی شناختم. یكی از دوستان مشترك با من تماس گرفت و گفت امید نمازی احتیاج به یك تمرین دهنده دارد. او می دانست كه من قبلاً در ایران بودم. برای همین در این باره صحبت كردم و با نمازی تماس گرفتم. صحبت هایی با امید داشتم و او از من خواست كه به ذوب آهن اضافه شوم.
اولیویرا در مورد مشكلات ذوب آهن در نیم فصل اول و اینكه به نظر می رسید این تیم یكدل نیست، تصریح كرد: من اینطور فكر نمی كنم. وقتی امید در تیم بود، ذوب آهن بد بازی نمی كرد. در بسیاری از مسابقات كنترل بازی را در دست داشتیم ولی گل نمی زدیم. توپ و میدان دست ما بود ولی حریفان یك توپ می آوردند و گل می زدند. خدا را شكر همه چیز در نیم فصل دوم تغییر نمود و كاملاً متفاوت شد. ما خوب بازی كردیم. علیرضا منصوریان و دستیارانش و همینطور مسئولان باشگاه فوق العاده هستند. اتمسفر تیم خوب است. نتایج بازگشت و ما توانستیم در آسیا هم صعود نماییم.

وی افزود: احساس بسیار خوبی از كار با علیرضا منصوریان دارم. من در كشورهای مختلف همچون برزیل، آمریكا، كره جنوبی و قطر بوده ام و سابقه كار با مربیان متفاوتی را دارم ولی می توانم بگویم منصوریان یكی از بهترین مربیانی است كه با او كار كرده ام. نه تنها منصوریان بلكه تمام اعضای كادر فنی كه سخت كار می كنند.
مربی ذوب آهن در مورد جلسه اش با منصوریان در قطر برای برنامه ریزی فصل آینده تصریح كرد: منصوریان به فصل آینده فكر می كند و من هم به او كمك كردم. ایده هایمان را رد و بدل كردیم. درباره بازیكنان و اینكه چه كسانی می روند و می آیند اطلاعی ندارم. من فصل آینده هم در ذوب آهن می مانم چون درباره قرارداد جدید صحبت كرده ایم.
اولیویرا در مورد وضعیت كلی فوتبال ایران و ارزیابی اش از بازیكنان ایرانی اظهار داشت: وقتی سال ۲۰۰۶ به ایران آمدم از توانایی و قدرت بازیكنان ایرانی شگفت زده شدم. وقتی با دوستانم در سرتاسر دنیا درباره فوتبال ایران صحبت می كردم، می گفتم ایران تیم اول آسیا است. بسیاری از مردم نمی دانستند چرا.
وی درباره اینكه تفكر حاكم بر بازیكنان در ایران حرفه ای نیست و مشكلاتی در این زمینه وجود دارد، اظهار نمود: این مشكل در كل دنیا هست. برای تغییر این نوع از ایده، باید از آكادمی ها و بازیكنان جوان آغاز كرد. باید از این رده سنی اشتباهات را اصلاح نماییم. كشورهای اروپایی چنین كاری كرده اند. وقتی از تیم های پایه و آكادمی در مباحث فنی و حرفه ای شروع نماییم، همه چیز بهتر می شود.
مربی برزیلی ذوب آهن در انتها در مورد انتخاب مارك ویلموتس بعنوان سرمربی جدید تیم ملی به جای كارلوس كی روش اظهار داشت: از ویلموتس وقتی بازیكن بود شناخت داشتم اما او را بعنوان یك مربی دنبال نكرده ام. درباره كی روش هم نمی توانم چیزی بگویم. او را هیچ موقع ملاقات نكردم ولی همه درباره او چیزهای خوبی می گویند. نمی توانیم درباره كی روش چیزی بگوییم چون در باشگاه های بسیار بسیار بزرگ و با بازیكنان بسیار بسیار بزرگی كار كرده است. كی روش یكی از تاپ ترین مربیان دنیا است و هم اكنون هم كلمبیا را آماده كوپا آمه ریكا می كند.

1398/03/17
14:25:58
5.0 / 5
4458
تگهای خبر: المپیك , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی