بازیكن جدید استقلال:

فهمیده ایم كه كادر فنی خوبی داریم، اهداف بزرگی را دنبال می نماییم

فهمیده ایم كه كادر فنی خوبی داریم، اهداف بزرگی را دنبال می نماییم

اخبار ورزشی: بازیكن جدید استقلال تهران اظهار داشت: اعضای تیم فهمیده ایم كادر فنی خیلی خوبی داریم و می توانیم به موفقیت برسیم.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، علی دشتی همچون خریدهای جدید استقلال است كه اخیرا و در لیگ نوزدهم پیراهن تیم را بر تن خواهدنمود. وی درباره تجربه حضور در استقلال اظهار داشت: استقلال متفاوت از تجربه های قبلی من است و كسی كه استقلال را انتخاب می كند باید همه چیز همچون هواداران پر شمار و انتظارات آنها را در نظر بگیرد. برای حضور در استقلال باید فشار زیادی را تحمل كنم و به خوبی می دانم كه پیراهن تیم بزرگی را بر تن كرده ام.
او در ادامه درباره تمرینات پیس فصل اشاره كرد: مربی بدنسازی بسیار خوبی داریم. بازیكنان فهمیدند كه كادرفنی خوبی داریم و با ایشان مطمئناً اهداف بزرگی را دنبال می نماییم. وی در تمرینات بسیار خوش اخلاق است و اعضای كادرفنی نیز با بازیكنان رابطه خوبی را ایجاد كردند. فعلاً تمركز كار تیم روی مسائل بدنی و آمادگی بدنی است و امیدوارم روند خوبمان در تمرینات را ادامه دهیم.
بازیكن استقلال درباره گلزنی در دیدار دوستانه روز دوشنبه عنوان كرد: بازی دوستانه در فصل بدنسازی واقعاً دشوار است برای اینكه بدن ها آماده نیست. از عملكرد خودم خیلی راضی نیستم برای اینكه هنوز هماهنگ نیستم و البته همه تیم فشار بدنی زیادی را تحمل می كنند. امیدوارم بتوانم در لیگ برتر و مسابقات اصلی خیلی زود گلزنی كنم. می دانم كه در استقلال بازیكنان خوبی حضور دارند و حضور بازیكنان خوب در یك پست می تواند به پیشرفت بسیار كمك نماید.
او درانتها عنوان كرد: همه تیم و اعضای كادرفنی تلاش می كنند تا فصل خوبی را برای باشگاه و هواداران رقم بزنیم و نتایجی كسب نماییم كه موجب خوشی آنها شود.

1398/04/10
19:53:43
5.0 / 5
4381
تگهای خبر: استقلال , بازیكن , باشگاه , بدن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی