پروژه جدید دلال ها برای فروش مهاجم به پرسپولیس

پروژه جدید دلال ها برای فروش مهاجم به پرسپولیس

اخبار ورزشی: مدیران باشگاه پرسپولیس در كنار همه دردسرهایی كه دارند، با چالش جدیدی رو به رو شده اند.


به گزارش اخبار ورزشی به نقل از خبر آنلاین، هر روز در كانال های تلگرامی، صفحات اینستاگرام و همینطور برخی سایت های خبری و حتی خبرگزاری های رسمی كشور، نام مهاجم های جدیدی بعنوان یار خارجی پرسپولیس مطرح می شود.
این اتفاق در شرایطی رخ می دهد كه گابریل كالدرون با وسواس خاصی به دنبال جذب یك مهاجم گلزن خارجی است و اعتقاد دارد سرخ ها حتما باید جای خالی ماریو بودیمیر را با یك مهاجم خارجی دیگر پر كنند. البته باشگاه در پرداخت پول به مهاجم خارجی جدید با مشكلات عدیده ای مواجه می باشد و از جانب دیگر، مهاجمی كه با شرایط مالی پرسپولیس كنار بیاید، كم پیدا می شود.
كالدرون هنوز هیچ نامی را به صورت رسمی اعلام نكرده، ولی در فضای مجازی، هر روز نام یك مهاجم جدید را می خوانیم كه مقرر است سرخپوش شوند. یك روز مهاجم المپیاكوس یونان، فردای آن مهاجم گوانگجوی چین و سپس مهاجم بتیس اسپانیا. یك روز می گویند رضا قوچان نژاد به پرسپولیس می آید، روز بعد می خوانیم مهاجم جدید تیم، آرژانتینی است و بعد، خبر می رسد كه كالدرون از برزیل، بازیكن به پرسپولیس معرفی كرده است.
این اتفاقات حالت عادی ندارد و مشخصا جریاناتی پشت سر آن است. یك مربی خارجی و حرفه ای، بعید است كه روز یك مهاجم به باشگاه معرفی نماید و بیشتر به نظر می آید دلال ها هستند كه این پروژه تبلیغاتی را پیش می برند. 256 43


منبع:

1398/04/24
13:48:05
5.0 / 5
4274
تگهای خبر: آنلاین , بازیكن , باشگاه , پرسپولیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی