توضیحات حسن زاده درباره رای انضباطی بازی پرسپولیس و سپاهان

توضیحات حسن زاده درباره رای انضباطی بازی پرسپولیس و سپاهان

اخبار ورزشی: رئیس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: درباب حوادث اصفهان درباره تخلفات و خسارت هایی كه وارد شده بود آنچه كه در صلاحیت ما در كمیته انضباطی بود رای دادیم.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده در واكنش به یكی از هواداران مضروب پرسپولیس در بازی این تیم با سپاهان و اینكه نام وی در فهرست مصدومان این بازی نبوده است، عنوان كرد: درباب حوادث اصفهان درباره تخلفات و خسارت هایی كه وارد شده بود به آنچه كه در صلاحیت ما در كمیته انضباطی بود رای دادیم. مطمئنا همانطوری كه مراجع قضائی در اصفهان پیگیر سوژه هستند بررسی خسارت جانی و دیه در صلاحیت آن مرجع محترم می باشد.
وی افزود: با عنایت به وصول گزارش مقامات رسمی مسابقه سوژه این پرونده و دستور ریاست فدراسیون در خصوص رسیدگی به شكایت خسارات دیدگان، بعد از بررسی های دقیق و كارشناسی رای در این خصوص صادر و بوسیله سایت رسمی فدراسیون اطلاع رسانی شد.
وی اظهار داشت: تاجایی كه من اطلاع دارم مسئولان سازمان لیگ و رئیس فدراسیون درباب ایشان پیگیری های مستمر را تا زمان صدور رای و حتی زمان مصدومیتشان انجام داده اند.
وی در ادامه بیان كرد: كمیته انضباطی طبق قانون درباب خسارات مالی افراد در این مسابقه بررسی و رای لازم را صادر كرد. تاكید می كنم بررسی خسارت جانی و دیه در صلاحیت مرجع محترم قضایی می باشد و با عنایت به اینكه صلاحیت تصمیم گیری و اعلام رای درباره خسارات جانی و دیه بر عهده دادگستری است، ما نمی توانیم رایی را صادر نماییم. در این زمینه نیز باشگاه سپاهان شكایت كرده و ما پیگیر این مساله خواهیم بود.
رئیس كمیته انضباطی افزود: ایشان هر وقت به كمیته مراجعه نموده، همكاران ما راهنمایی های لازم را درباب خواسته شان داشته و از هیچ كمكی دریغ نكرده اند. گلایه هوادار عزیز از مقامات اورژانس و باشگاه سپاهان است كه امیدوارم این مساله حل شود.
وی اظهار داشت: اینكه دوربین ورزشگاه كار كرده یا خیر مهم نیست، ایشان در در اصفهان آزار دیدند و بدون شك مراجع قضائی همه شرایط را بررسی می كنند. اما چون این مساله زمان بر است، باید صبر داشته باشند تا رای نهایی صادر شود. بدیهی است كه اگر اقای اقابالازاده بعد از تصمیم مراجع قضائی اصفهان درباب خسارت جانی و دیه، چنانچه ادعای خسارت مالی دیگری داشته باشند، باز این امر قابل بررسی در ركن قضائی فدراسیون فوتبال خواهد بود.
حسن زاده درانتها درباره اظهارات آقابالازده درباب ایراد داشتن دوربین و نبودن نامش در فهرست اورژانس گفت: حتی اگر ایشان هیچ دلیلی برای انتساب مجروحیت خود به فرد یا افرادی نداشته باشد، قوانین جزائی جمهوری اسلامی ایران با حمایت كامل از مصدوم و مجروح، حتی اگر لازم باشد دیه و خسارت جانی او را از بیت المال تعیین خواهند كرد. یعنی لازم نیست ایشان نگران شناسایی ضارب باشد و مسلما حقوق ناشی از مجروحیت ایشان تامین خواهد شد كه در این زمینه مسلما مراجع محترم قضائی اشراف و عنایت كامل دارند.


منبع:

1398/05/09
21:42:03
5.0 / 5
4294
تگهای خبر: باشگاه , پرسپولیس , تیم , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی