ایگور كولاكوویچ:

شرایط تیم ملی والیبال چندان خوب نیست

شرایط تیم ملی والیبال چندان خوب نیست

اخبار ورزشی: سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت: برخی از بازیكنان آماده نیستند و بعضی ها هم گرفتار مصدومیت شده اند؛ بنا بر این شرایط تیم ملی والیبال چندان خوب نیست.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، ایگور كولاكوویچ در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران حاضر در سالن مجموعه ورزشی آزادی درباره شرایط تیم اظهار داشت: شرایط چندان خوب نیست. بعضی ناهماهنگی ها و مصدومیت ها در تیم وجود دارد. برخی از نفرات آماده ترند و بعضی ها آماده نیستند. عملا بین سطح آمادگی ملی پوشان ناهماهنگی وجود دارد.
وی درباره احتمال صعود تیم ملی والیبال به المپیك از مسابقات پیش رو در روسیه اشاره كرد: این شانس را داریم و باید مبارزه نماییم. مسیر تا رسیدن به المپیك طولانی است. مرحله نخست در سنت پترزبورگ روسیه است.
سرمربی تیم ملی والیبال درباره پیش بینی اش از بازی های پیش رو و حریفان ایران تصریح كرد: روسیه یكی از قوی ترین حریفان ما است. سال قبل با كوبا مشكل داشتیم و ما را اذیت كرد. مكزیك از رده بالایی نمی آید ولی باید مراقب باشیم. روسیه قوی ترین حریفی است كه با آن بازی می نماییم. همه مراحل راهیابی به المپیك را باید رعایت نماییم.
وی درباب دلیلهای لغو اردوی بلغارستان اشاره كرد: اگر به بلغارستان می رفتیم این اردو به كار ما و بلغارها نمی آمد. من متاسفم كه این اردو انجام نشد ولی عدم انجام آن صحیح بود. اجازه بدهید به شایعات ورود نكنم چون در جایگاهی نیستم كه به آن ورود كنم. همه بازیكنان الان اینجا هستند و دارند تمرین می كنند.
كولاكوویچ درباره اینكه آیا اگر بازهم به عقب بازگردد با تمام نفرات در لیگ ملت های والیبال شركت می كند؟ اظهار داشت: آنجا حضور داشتیم تا به مرحله نهایی برسیم. آنجا نمی توانید حسابگری كنید و باید از تمام قدرت خود استفاده كنید. نتایج ما بد نبود و حتی می توانستیم برزیل را شكست بدهیم. ما از نظر نتیجه، مقام دوم را درمرحله مقدماتی داشتیم. برزیل توانست روز گذشته یك بازی بزرگ را پشت سر بگذارد. ما در لیگ ملت ها بودیم تا به موفقیت برسیم.
وی اضافه كرد: امتیازات بزرگی را برای ایران جمع كردیم. درآمدزایی مناسبی هم داشتیم و تزریق مالی مناسبی به والیبال كشور شد. این را هم باید موفقیت قلمداد كرد. شانس داشتیم كه به فینال صعود نماییم و از این شانس هم استفاده كردیم.
سرمربی تیم ملی والیبال درباب غیبت توخته و كاظمی در اردوهای قبلی اظهار داشت: این فعلا فهرست ۲۵ نفره است و فهرست نهایی اعلام نشده است. این روزها ناهماهنگی هایی به لحاظ مصدومیت و آماده نبودن بازیكنان وجود دارد و برای همین این بازیكنان در اردو حضور داشتند. امروز كه همه نفرات بودند، این بازیكنان را دعوت نكردیم.


منبع:

1398/05/13
19:40:53
5.0 / 5
4450
تگهای خبر: المپیك , بازیكن , تیم , حریف
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی