مایك رستم پور: حدادی پادشاه بسكتبال ایران است

مایك رستم پور: حدادی پادشاه بسكتبال ایران است

اخبار ورزشی: بازیكن دورگه تیم ملی بسكتبال با اشاره به اینكه تجربه لازم را برای همراهی این تیم در جام جهانی دارد، از حامد حدادی بعنوان پادشاه بسكتبال ایران یاد كرد.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، تیم ملی بسكتبال ایران امروز دوشنبه آخرین جلسه تمرینی خودرا برای حضور در جام جهانی چین برگزار كرد.
در حاشیه این جلسه تمرینی مایك رستم پور بازیكن دورگه تیم ملی با اشاره به اینكه نخستین حضورش در تیم ملی ایران را تجربه می كند، اظهار داشت: حس خوبی از این حضور دارم. البته هم تیمی ها و اعضای كادر فنی تیم ملی كمك زیادی كردند تا با شرایط آشنا شوم.
وی درباره كری خوانی یكی از بازیكنان تیم دالاس كه گفته بود تیم ملی كشورش می خواهد بهترین تیم آفریقایی در جام جهانی شود، اظهار داشت: در چین یكدیگر را می بینیم!
ملی پوش بسكتبال ایران در مورد وضعیت خود و پیشینه ای كه در بسكتبال دارد، اشاره كرد: رزومه من گویای همه چیز درباره سطح بسكتبالم است. پنج سال است كه در بالاترین سطح بازی می كنم، درست است كه برای نخستین بار به تیم ملی ایران ملحق شده ام اما بازیكن بی تجربه ای نیستم.
رستم پور همین طور به اردوی تیم ملی در پرتغال، روسیه و یونان اشاره نمود و اظهار داشت: ما یك كمپ عالی در اروپا داشتیم. در این كمپ از رهبری حامد حدادی استفاده كردیم، حدادی ۱۵ - ۱۰ سال است كه تیم ملی را رهبری می كند و می داند چگونه این كار را انجام بدهد. او پادشاه بسكتبال ایران است و از این بازیكن تبعیت می نماییم.


منبع:

1398/05/28
14:59:12
5.0 / 5
5012
تگهای خبر: بازیكن , بسكتبال , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی