حاشیه های دیدار تراكتور- پارس جنوبی؛

حضور 40هزار نفری هواداران، یاران سابق تراكتور در تبریز تشویق شدند

حضور 40هزار نفری هواداران، یاران سابق تراكتور در تبریز تشویق شدند

به گزارش اخبار ورزشی دیدار تراكتور با پارس جنوبی جم در حالی از ساعت 18: 30 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز شروع شده كه بیشتر از 40 هزار نفر از هواداران تراكتور در ورزشگاه حضور دارند.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، تیم فوتبال تراكتور در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸: ۳۰ در ورزشگاه یادگار امام میزبان پارس جنوبی بود و نیمه اول این بازی با برتری یك بر صفر تراكتور به انتها رسید.
تنها گل این نیمه را احسان حاج صفی در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند. حركت دیدنی احسان حاج صفی و عبور او از آخرین مدافع تراكتور موجب شد تا در موقعیتی تك به تك قرار گیرد و گلزنی كند.

در بازی امروز فراز كمالوند سرمربی پارس جنوبی و مرتضی اسدی مربی این تیم به همراه محمد ابراهیمی بازیكن پارس كه سابقه حضور در تراكتور را دارند به شكلی ویژه ای توسط هواداران تراكتور تشویق شدند.
یكی از نكات جالب بازی امروز اینكه پیش از شروع بازی محمد ابراهیمی به سمت هواداران تراكتور رفت و تشویق خاص هواداران این تیم را لیدری كرد و با هواداران در سر دادن شعارهای قهرمانی تراكتور همراهی كرد.
در بازی امروز بیشتر از ۴۰ هزار نفر از هواداران تراكتور از نزدیك نظاره گر بازی هستند و شور و حال خاصی به ورزشگاه بخشیده اند.
مسعود شجاعی كاپیتان تیم فوتبال تراكتور در استادیوم یادگار امام تبریز استقبال گرمی از محمد نوری بازیكن پارس جنوبی داشت و با وی خوش و بش گرمی انجام داد.
در دقایق پایانی نیمه اول كوین فورچونه بعد از پشت سر گذاشتن مدافع حریف، در موقعیت بسیار عالی به سمت دروازه حریف ضربه زد كه دخسوس این توپ را دفع كرد. این حركت موجب شد هواداران به شدت فورچونه را تشویق كنند.

تراكتور در این بازی با تركیب رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیكدری، میثم تیموری، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشكان دژاگه، ساسان انصاری، كوین فورچونه، احسان حاج صفی و ویلیان میبلا به میدان رفته است.
فرناندو دخسوس، محمود شفیعی، علی عبدالله زاده، فریبرز گرامی، مهدی تركمان، كاخابر كاكاشویلی، مگنو باتیستا، شهرام گودرزی، ایمان باصفا، پوریا آریاكیا و محمد ابراهیمی ۱۱ بازیكن تیم پارس در این بازی هستند.
داور این بازی وحید كاظمی است كه علی میرزابیگی و عسگر محمدی وی را در امر قضاوت یاری می كنند. در نیمه اول حاج صفی از تراكتور و كاكاشویلی از پارس جنوبی در این دیدار با كارت زرد داور جریمه شدند.


منبع:

1398/07/12
20:19:38
5.0 / 5
4710
تگهای خبر: استادیوم , بازیكن , تیم , تیم فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی