لیگ دسته اول؛

هفتمین شكست متوالی ملوان و چسبیدن به قعر جدول

هفتمین شكست متوالی ملوان و چسبیدن به قعر جدول

اخبار ورزشی: تیم فوتبال ملوان در ادامه نتایج ضعیفش در لیگ یك، هفته دهم نیز مغلوب تیم بادران شد كه این هفتمین شكست متوالی این تیم می باشد.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، تیم فوتبال ملوان كه هفته های متمادی است در قعر جدول رقابتهای لیگ دسته اول به سر می برد، دهمین دیدارش در این مسابقات را با شكست پشت سر گذاشت تا این هشتمین شكست در ۱۰ هفته و هفتمین شكست متوالی آنها باشد.
سلسله شكست های ملوان از هفته چهارم شروع شد و تا امروز ادامه دارد. قوی سپید انزلی كه نخستین شكست فصل را در هفته اول مقابل سرخ پوشان متحمل شد، در هفته های دوم و سوم مقابل حریفانش تن به تساوی داد و از هفته چهارم تا دهم در همه دیدارهایش شكست خورد.
تیمی كه سابقه قهرمانی در جام حذفی و حضور در جام باشگاه های آسیا را دارد، به ترتیب از هفته چهارم تا دهم مقابل؛ فجر سپاسی (۴-صفر)، خوشه طلایی (۲-۳)، مس كرمان (۳-۱)، گل ریحان (۱-۰)، نود ارومیه (۲-۰)، استقلال خوزستان (۱-۲) و بادران (۱-۰) متحمل شكست شده است تا در انتها هفته دهم با ۲ امتیاز به تنهایی در قعر جدول قرار داشته باشد.
ادامه این روند می تواند از ملوان تیمی سقوط كرده زود هنگام به لیگ دسته دوم بسازد كه بطور قطع این شرایط در شان باشگاه ملوان و فوتبال ریشه دار انزلی نیست.


منبع:

1398/08/08
18:50:09
5.0 / 5
4173
تگهای خبر: استقلال , باشگاه , تساوی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی