حسن روشن در گزارش اخبار ورزشی:

تیم ملی چوب كی روش را می خورد

تیم ملی چوب كی روش را می خورد

به گزارش اخبار ورزشی ملی پوش سابق كشورمان اظهار داشت: متاسفانه كی روش در كار سازندگی اصلا ورود نكرد تا پس از او برای تیم ملی كار از صفر شروع شود.



حسن روشن در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متاسفانه كی روش در سالهایی كه در ایران بود اصلا در بحث سازندگی وارد نشد و همه تمركزش را گذاشت روی تیم بزرگسالان و این موجب شد تا امروز ویلموتس كارش را با تیم ملی از صفر آغاز كند. كی روش وظیفه داشت به جز تیم ملی بزرگسالان بر تیم های پایه به خصوص تیم امید هم نظارت داشته باشد و مربیانی را در كادرش پرورش دهد كه پس از او سرمایه فوتبال ایران باشند. اما این كار را نكرد.
وی افزود: اگر در یك مقطعی فوتبال ما مربیانی مثل حشمت مهاجرانی، منصور پورحیدری، حسن حبیبی، اصغر شرفی و دیگران را داشت، ثمره حضور مربیان خارجی خوبی بود كه به جز تمرین دادن و ارنج كردن، به كار سازندگی مربیان هم پرداختند. كاری كه كی روش از آن غافل بود و یا تعمدا انجام نداد.
پیشكسوت فوتبال ایران اظهار داشت: متاسفانه كی روش كارهای مشكوك دیگری هم انجام داد كه چون سندی در دست نیست نمی توان محكم در باره آن صحبت كرد. اما همیشه حضور چند بازیكن دو رگه كه حتی كیفیت بالایی نداشتند و فارسی هم بلد نبودند در تیم ملی شك بر انگیز بود. به خصوص كه بسیاری از آنها حتی برای تیم ملی بازی هم نكردند. مثلا ما در جام جهانی ۲۰۱۴ بازیكنان دو رگه ای داشتیم كه یك دقیقه هم بازی نكردند. آیا نمی شد بجای آنها بازیكنی كه در لیگ داخلی بازی می كردند را به جام جهانی فرستاد؟ این مسائل ما را به كی روش بدبین كرد.
مهاجم پیشین تیم ملی اشاره كرد: آوردن بازیكن دو رگه با فریدون زندی مُد شد. اما زندی و امثال او كیفیت بالایی داشتند و برای تیم ملی بازی كردند و كمك كردند. ما حتی با نفراتی مثل دژآگه، قوچان نژاد و حتی سامان قدوس هم مشكلی نداریم و از حضور این بازیكنان یا نفراتی مثل آنها در فوتبال ایران استقبال هم می نماییم. مشكل ما روی آن دسته از بازیكنان دو رگه ای بود كه آمدند و بازی نكرده رفتند تا تنها حضور در تیم ملی و جام جهانی به رزومه آنها اضافه شود.
روشن درباب بازی ایران و عراق بیان داشت: این بازی هم برای ما خیلی دشوار است. فكر این كه چون بازی در اردن است ما می توانیم برنده باشیم را باید از سر بیرون كرد. تیم ایران اگر در این بازی خیلی شانس بیاورد بازی مساوی می شود. اما خدا كند این بازی را ببریم.


منبع:

1398/08/23
09:57:33
5.0 / 5
4463
تگهای خبر: بازیكن , پیشكسوت , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی