ملی پوش والیبال در گزارش اخبار ورزشی:

هیچ دریافتی نداشته ایم

هیچ دریافتی نداشته ایم

به گزارش اخبار ورزشی ملی پوش تیم والیبال پیكان بعد از شكست تیم سایپا اظهار داشت: در انتها هفته هشتم هستیم و هنوز هیچ دریافتی از باشگاه نداشته ایم.



جواد كریمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال مقابل سایپا اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. تیم پیكان بازیكنان جوانی در اختیار دارد و تمرینات را دیر آغاز كرد، خدا را شكر كه هفته به هفته بهتر می شویم. به مجموعه پیكان این پیروزی را تبریك می گویم. خیلی خوشحالم كه توانستیم در این دیدار مهم مقابل سایپا پیروز شویم.
پاسور تیم پیكان در ادامه اضافه كرد: تا آخر هفته هشتم هیچ دریافتی نداشته ایم، حتی قراردادهای سال قبل هم باقی مانده است. چند باری مدیران اعلام نموده اند پرداخت خواهند كرد اما فعلا اتفاقی رخ نداده و هیچ دریافتی نداشته ایم. تیم ما یك تیم جوان است و بازیكنان كار دیگری جز والیبال ندارند. امید این بازیكنان به پولی است كه از والیبال به دست می آورند حتی بعضی از بازیكنان خرج خانواده خویش را می دهند. از مدیران پیكان و ایرانخودرو درخواست دارم پای كار بیایند و با پرداخت قرار داد بازیكنان به تیم انرژی مضاعفی بدهند.
ملی پوش والیبال ایران در ادامه درباره تیم ملی و برگزاری اردوهای زود هنگام اظهار داشت: انتخابی المپیك بسیار مهم می باشد و هدف اصلی كادرفنی، بازیكنان و فدراسیون صعود به المپیك است. طبق اعلام فدراسیون احیانا بعد از برگزاری هفته دهم رقابت های لیگ تعطیل شود و وارد اردوهای ملی شویم. تمرینات را ابتدا بدون حضور لژیونر ها آغاز می نماییم تا سپس آنها هم به اردو اضافه شوند. فقط امیدوارم مدیران برنامه لیگ را طوری برنامه ریزی كنند به لیگ با كیفیت و بدون مصدوم تمام شود.

1398/09/04
11:44:58
5.0 / 5
4205
تگهای خبر: المپیك , بازیكن , باشگاه , پیروزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی