حسین فركی:

بعضی تیم ها دنبال نابودی پیكان هستند

بعضی تیم ها دنبال نابودی پیكان هستند

به گزارش اخبار ورزشی سرمربی تیم فوتباتل پیكان تهران اظهار داشت: برخی تیم های لیگ برتری كه پول وتماشاگر دارند بدنبال نابودی پیكان هستند.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر حسین فركی در نشست خبری بعد از دیدار برابر تراكتورسازی تبریز كه منجر به شكست ۳ بر ۲ پیكانی ها شد، اظهار داشت: با عنایت به صحبت هایی كه قبلا هم كرده بودم این بازی باید در زمان خودش برگزار می شد و در آن شرایط صورت می گرفت. آن زمان تراكتور در اوج نبود و ما می توانستیم از این تیم امتیاز بگیریم. هم اكنون پیكان با ۶-۷ تیم در حال رقابت است و تراكتور هم همانند گذشته كه افت كرده بود، نیست.
وی تصریح كرد: سرخپوشان تبریزی از بازیكنان با تجربه و بزرگی سود می برند و همان تجربه سبب شد تا ما را شكست دهند. همانند بازیهای قبل باز هم میهمان بودیم و كم تجربگی تیممان سبب شكست مان شد.
سرمربی پیكان تهران تصریح كرد: باید برای نیم فصل دوم تیم را تقویت نماییم و با مرتفع ساختن نقاط ضعفمان نتایج بهتری هم كسب نماییم.
حسین فركی در مورد داوری هم اظهار داشت: داور بازی عملكرد خوبی داشت اما اعتقاد دارم در یك صحنه كه منجر به گل تراكتور شد، بازیكن این تیم در آفساید بود كه البته باید منتظر بمانیم و نظر كارشناسان را در این خصوص بشنویم.
وی در مورد جدایی شهریار مغانلو از پیكان اضافه كرد: متاسفانه برخی تیم ها كه تماشاگر و بازیكن دارند بدنبال نابودی پیكان هستند. این روزها چند تیم مرتب عنوان می كنند كه مغانلو را به خدمت خواهند گرفت اما من با قاطعیت می گویم كه نه تنها مغانلو بلكه هیچ بازیكنی از جمع پیكانی ها جدا نخواهد شد تا با اضافه شدن چند بازیكن نیم فصل دوم را با قدرت آغاز نماییم.
سرمربی پیكان تهران در انتها تصریح كرد: من و همكارانم به همراه مدیران و بازیكنان دست به دست هم خواهیم داد تا در نیم فصل دوم با عرضه بازیهای خوب و كسب امتیازات لازم، پیكان را به جایگاه واقعی اش برسانیم.


1398/10/08
10:50:16
5.0 / 5
4340
تگهای خبر: بازیكن , بدن , تیم , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی