چرا ویلموتس بعد از گرفتن حقوقش، فسخ نكرد؟

چرا ویلموتس بعد از گرفتن حقوقش، فسخ نكرد؟

اخبار ورزشی: مارك ویلموتس بعد از گرفتن سه ماه از حقوقش هنوز با فدراسیون فوتبال ایران فسخ نكرده و همین طور از ایران به فیفا شكایت كرده است.


به گزارش اخبار ورزشی به نقل از خبر آنلاین، این روزها همچنان وضعیت مارك ویلموتس مشخص نشده است و مشخص نیست او با فدراسیون فسخ كرده یا همچنان سرمربی تیم ملی است. چندی پیش وزیر ورزش در مصاحبه ای با رسانه ها اظهار داشت: «ما حقوق سه ما آینده ایشان را هم پرداخت كرده ایم.» طبق قراردادی كه امضا شده، هر كدام از طرفین فسخ كند باید سه ماه حقوق آینده را بعنوان غرامت بدهد. ویلموتس سه ماه حقوق را زودتر گرفته، فسخ هم كرده ولی با عنایت به اینكه خودرا محق می داند، خواهان دریافت 2 تا 3 میلیون یورو بعنوان غرامت شده است.
اگر ویلموتس به سه ماه پول قرارداد راضی بود كه با عنایت به واریز شدن آن به حسابش، كنار می كشید ولی حالا.... پرونده به فیفا و احیانا دادگاه كاس كشیده خواهد شد. وقتی اسم فیفا وسط می آید لرزه به اندام همه می افتد. امروز روزنامه خبرورزشی هم به نقل از یكی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نوشت كه در این پرونده بازنده هستند. او اعلام نمود چه بخواهند چه نخواهند به خاطر دیركردی كه در پرداخت پول به ویلموتس داشتند، فیفا حق را به این مربی می دهد. بدین سبب همه امیدوارند حداقل یك راهی پیدا شود تا طرفین بتواند روی مبلغی با هم به توافق برسند تا فردا روزی فیفا 3 میلیون یورو برای ایران غرامت نبرد! ویلموتس هم كه بیكار است و كلا هیچ جا او را نمی خواهد. حتی می تواند روی سه سال قرارداد ادعای ضرر كند. مشروح این گزارش را اینجـــــــــــا بخوانید. 256 43


منبع:

1398/10/11
23:35:50
5.0 / 5
4473
تگهای خبر: آنلاین , تیم , حقوق , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی