امیدوارم طلسم المپیك بشكند؛

پاشازاده: همه چیز تیم امید خوب بود به جز برنامه های تداركاتی

پاشازاده: همه چیز تیم امید خوب بود به جز برنامه های تداركاتی

به گزارش اخبار ورزشی ملی پوش پیشین كشورمان اظهار داشت: تیم امید از كادر فنی خوب و بازیكنان فوق العاده ای بهره می برد و همه چیز در آن خوب بود به جز برنامه های تداركاتی.



مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی اش از شرایط تیم فوتبال امید ایران در آستانه مسابقات انتخابی المپیك تصریح كرد: به لحاظ داشتن بازیكنان خوب و مستعد، این یكی از بهترین تیم های امیدی است كه داریم كه امید زیادی برای راهیابی به المپیك دارد. نگاهی به بازیكنان تیم امید نشان داده است چه سرمایه هایی در آن جمع هستند. این تیم می تواند در سالهای بعد، نسل طلایی فوتبال ایران شود.
مدافع پیشین تیم ملی كشورمان خاطرنشان كرد: از حضور بازیكنانی مثل قائدی و نورافكن كه ستاره های لیگ برتر هستند تا بازیكنی مثل صیادمنش كه از لیگ تركیه می آید و دیگران، این امید را می دهد كه انشاالله پس از ۴ دهه انتظار صعود به المپیك را شاهد باشیم.
وی تصریح كرد: كره جنوبی اصلی ترین حریف ما در این گروه است، اما از تیم خوب ازبكستان هم نباید راحت عبور كرد. ازبك ها در بازی های تداركاتی هم به پای تیم ما پیچیدند و نشان دادند تیم خوب و مدعی دارند. اما با همه این وجود اگر تیم ما در حد خودش باشد، مشكلی برای صعود از این گروه نداریم.
پاشازاده خاطرنشان ساخت: اگر این تیم به المپیك راه یابد، در آینده ای نزدیك شاهد خواهیم بود كه تمام این بازیكنان ستاره های بی چون و چرای فوتبال ایران خواهند شد و تعداد زیادی از آنها هم لژیونر می شوند. اما اگر این اتفاق نیفتد و از صعود به المپیك باز بمانیم، بسیاری از این ستاره ها می سوزند و به سقف و حقشان در فوتبال نخواهند رسید.
ملی پوش پیشین كشورمان بیان داشت: این تیم همه چیزش خوب و استاندارد است و تنها چیزی كه كمتر از حد استاندارد بود، تداركی بود كه برای آن دیده شد. متأسفانه این تیم نه بازی های تداركاتی خوب و زیادی داشت و نه اردوهایی كه بتوان به آن تكیه كرد. تیم المپیك كمتر از آنچه كه باید دیده شد و مورد توجه قرار گرفت.
پاشازاده در خاتمه بیان داشت: تا بازی ها آغاز نشود نمی توان گفت برای این تیم چند درصد شانس صعود می توان قائل بود. اما در مجموع شخصاً امید زیادی به صعود به المپیك دارم.


منبع:

1398/10/13
11:45:48
5.0 / 5
4252
تگهای خبر: استاندارد , المپیك , بازیكن , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی