در گزارش اخبار ورزشی مطرح شد:

تیم فوتبال امید در سخت ترین گروه است

تیم فوتبال امید در سخت ترین گروه است

به گزارش اخبار ورزشی كارشناس فوتبال ایران اظهار داشت: گروهی كه تیم امید ایران در آن قرار دارد بسیار دشوار است و تیم هایی در آن حضور دارند كه هر كدامشان مدعی راهیابی به المپیك هستند.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، تیم فوتبال المپیك ایران بامداد چهارشنبه آخرین تمرینش را در تهران انجام داد و پس از آن راهی تایلند شد تا برای حضور در مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیك ۲۰۲۰ توكیو حضور یابد.
مسعود اقبالی كارشناس فوتبال كشور در همین رابطه به خبرنگار مهر اظهار داشت: معتقدم در سخت ترین گروه ممكن قرار داریم و همه تیم های این گروه قابلیت صعود به المپیك را دارند. این كار را برای ما خیلی سخت می كند و تیم ما برای صعود از این مرحله راه سختی پیش رو دارد.
وی اضافه كرد: سخت ترین بازی همان بازی اول است كه باید در آن با تیم ازبكستان دیدار نماییم. در دو دیدار تداركاتی كه با ازبكها برگزار كردیم مشخص شد آنها چه تیم خوبی هستند. این بازی جدا از شرایط جدولی، از نظر روحی هم برای ما بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر بتوانیم كار را با پیروزی آغاز نماییم، ادامه مسیر راحت تر خواهد شد.
مدرس رسمی كنفدراسیون فوتبال آسیا بیان داشت: مشكلی كه از قدیم تیم های المپیكی ما داشتند و در این دوره هم دیده شد، تداركات نه چندان خوب بود. معمولا فدراسیون های ما نمی توانند آنطور كه باید و شاید این تیم ها را برای مراحل نهایی انتخابی های المپیك آماده كنند. در گذشته هم از همین نقطه ضعف ضربه می خوردیم و همچنان هم این ضعف را داریم.

اقبالی خاطرنشان كرد: اعزام یك هفته زودتر به تایلند اتفاق خوبی است و سبب می شود ساعت بیولوژیك بدن بازیكنان با افق تایلند هماهنگ شود و این باعث می شود مشكلات بدنی به حداقل برسد.
كارشناس فوتبال اظهار داشت: نقطه قوت تیم بازیكنان خیلی خوبی است كه در آن حضور دارند. اغلب بازیكنان ما چهره های شناخته شده لیگ برتر هستند كه در میان آنها چند ستاره همچون قائدی، نورافكن، صیادمنش و دیگران حضور دارند. سرمربی تیم بسیار باتجربه و كاربلد است اما معتقدم كادری كه او را همراهی می كنند از تجربه كافی بهره نمی برند.
وی در خاتمه بیان داشت: همه این قضاوتها پیش از بازی ها است و باید بگذاریم بازی های این تیم در تایلند به پایان برسد و بعد آنرا قضاوت نماییم. من امیدوارم تیم امید طلسم راه نیافتن به المپیك را شكسته و دل مردم ایران را با صعود به المپیك ۲۰۲۰ شاد كند.


منبع:

1398/10/14
21:40:16
5.0 / 5
4234
تگهای خبر: المپیك , بازیكن , بدن , پیروزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی