آرسن ونگر به ایران می آید

اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال

اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال

به گزارش اخبار ورزشی سخنگوی فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال را شرح داد.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، امیر مهدی علوی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: در جلسات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بحث گزارش كمیته فنی درباره سرمربی تیم ملی به استحضار اعضا رسید. در این موارد مدیریت اقتضایی هم در هیات رئیسه بررسی می شود. ان شاءالله ظرف ۸ یا ۹ روز آینده جمعبندی خواهیم داشت و تیم ملی كارش را برای بازی با هنگ كنگ و كامبوج و سپس عراق و بحرین آغاز می كند.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا سرمربی تیم ملی توسط هیات رئیسه انتخاب می شود؟ انتخاب سرمربی ابتدا در كمیته های تخصصی بررسی و سپس نتایجش به هیات رئیسه ارسال می شود.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد مطرح شدن نام یحیی گل محمدی، علی دایی و امیر قلعه نویی برای تیم ملی فوتبال، خاطرنشان كرد: این اسامی سرمایه های فوتبال كشورمان هستند و باید از آنها با احترام یاد نماییم. یحیی گل محمدی نسل جدیدی از فوتبال را به نمایش می گذارد. امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی باشگاهی ما است. علی دایی اسطوره فوتبال كشورمان است. اجازه بدهید اسمی را مطرح نكنیم. این جلسات ادامه دارد. روز گذشته هم نشست هایی بود.
علوی درباره اینكه برانكو ایوانكوویچ در گفتگویی اعلام نموده كه نامش از میان گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال ایران حذف گردیده است، خاطرنشان كرد: گفتگوی برانكو را دیدم كه گفته بود مذاكرات متوقف شده است. از میان گزینه های داخلی و گزینه های خارجی بهترین تصمیم گرفته می شود.
وی در پاسخ به این سوال كه چرخش فدراسیون فوتبال به سمت مربیان داخلی به خاطر مسائل اقتصادی می باشد یا راهبردی؟ اظهار داشت: اردیبهشت ماه بود كه زلاتكو كرانچار سرمربی تیم امید كنار رفت كه یكی از مباحثش تأمین منابع مالی بود. پس از آن بود كه شرایط ادامه كار برای دیگر مربیان خارجی فراهم نشد. مدیریت اقتضایی و سنجش شرایط فعلی یكی از مهمترین مواردی است كه در تصمیمات موثر است. وقتی مربی خارجی حقش را می خواهد و قراردادش را فسخ می كند، مشكل افزایش می یابد. بعنوان یك راهبرد نه اما فدراسیون همواره بر استفاده از دانش روز مربیان خارجی تاكید دارد. آرسن ونگر (سرمربی سابق آرسنال و رئیس توسعه فوتبال فیفا برای برگزاری یك دوره پیشرفته مربیگری به ایران دعوت شده است ولی شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی هم در این مورد دخیل است و باید جزئیاتش بررسی شود.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در انتها درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و اینكه آیا امكان دارد این انتخابات زودتر از تاریخ مقرر (اردیبهشت 99) برگزار شود، اظهار نمود: برنامه هیات رئیسه برگزاری انتخابات در موعد مقرر طبق اساسنامه و در اسرع وقت است. اگر شرایط فراهم گردد، حتی زودتر از موعد مقرر انتخابات را برگزار خواهیم كرد.

1398/10/20
16:05:09
5.0 / 5
4185
تگهای خبر: باشگاه , تخصصی , تیم , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی