نشست هماهنگی تور جهانی والیبال ساحلی سه ستاره انجام شد

نشست هماهنگی تور جهانی والیبال ساحلی سه ستاره انجام شد

اخبار ورزشی: نشست هماهنگی تور جهانی والیبال ساحلی سه ستاره بندرعباس بامداد امروز دوشنبه در دفتر رئیس فدراسیون اجرا شد.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، تورجهانی سه ستاره والیبال ساحلی از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ماه به میزبانی بندرعباس انجام خواهد شد. نشست هماهنگی این رقابت ها بامداد امروز، دوشنبه در دفتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و با حضور محمودرضا امیاری مدیركل ورزش و جوانان استان هرمزگان اجرا شد.
در این جلسه كه وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون، علی فتاحی سرپرست دبیری، روسای كمیته های مختلف فدراسیون و فریدون الهامی رئیس هیات والیبال هرمزگان حضور داشتند، بر برنامه ریزی دقیق برای برگزاری شایسته این رقابت ها تاكید گردید.
روسای كمیته های مختلف فدراسیون والیبال، ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده برای این مسابقات، پیشنهادات خودرا برای برگزاری هر چه بهتر تور جهانی و هماهنگی بیش تر با مسئولین استانی رقابت ها، ارائه كردند.
تا كنون ۳۳ تیم از ۱۵ كشور برای حضور در تور جهانی سه ستاره بندرعباس ثبت نام كردند و ۱۳ بهمن ماه از طرف فدراسیون جهانی والیبال بعنوان آخرین فرصت برای ثبت نام تعیین شده است.
ژاپن (۶ تیم)، ایران، روسیه و سوئیس (سه تیم)، استرالیا، جمهوری چك، دانمارك، فرانسه، ایتالیا، تایلند و تركیه (دو تیم)، بلاروس، بلژیك، لهستان و اسلوونی (یك تیم)، برای حضور در تور جهانی سه ستاره بندرعباس ثبت نام اولیه را انجام دادند.
جمهوری اسلامی ایران در سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ میزبان سه دوره تورجهانی سه ستاره در جزیره كیش بود و كیفیت، اجرا و برگزاری آن مورد تایید فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، بازیكنان، داوران و تیم های شركت كننده قرار گرفت.


منبع:

1398/11/07
13:27:02
5.0 / 5
4775
تگهای خبر: بازیكن , تیم , ثبت نام , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی