كمال كامیابی نیا:

باید شارجه را فراموش نماییم

باید شارجه را فراموش نماییم

به گزارش اخبار ورزشی هافبك دفاعی پرسپولیس اظهار داشت: در بازی با شارجه باید می بردیم اما این اتفاق رقم نخورد و حالا باید آنرا فراموش نماییم.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، كمال كامیابی نیا درباره عملكرد پرسپولیس در شب تساوی دو - دو مقابل شارجه امارات اظهار داشت: بازی خوبی را عرضه دادیم و واقعا حیف شد كه نتوانستیم برنده باشیم. در نیمه اول و نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توپ و میدان در دقایق زیادی از بازی در اختیار ما بود. در زمین حریف گل اول و دوم را ما زدیم اما نتوانستیم از این گل ها حفاظت نماییم و برنده نشدیم. واقعا تساوی در این بازی برای ما تلخ بود و اگر برنده می شدیم عدالت برقرار می شد. با این همه هنوز چیزی از دست ندادیم و فرصت برای جبران این نتایج هست.
هافبك پرسپولیس درباره عملكرد داور بازی خاطرنشان كرد: داور باید صددرصد بازیكن حریف را اخراج می كرد. واقعا همه ما تعجب كردیم كه چرا بازیكن الشارجه را اخراج نكرد. داور در صحنه هایی كه ما ضربات شروع مجدد می زدیم روی كوچك ترین برخوردها سوت می زد و اجازه بازی به ما نمی داد. به نظرم داور در بعضی از صحنه ها می توانست سوت نزند تا بازی روال خودش را دنبال كند كه این طور نشد.
وی درباره عملكرد پرسپولیس كه صاحب یك امتیاز از دو بازی شده است تصریح كرد: كار ما سخت شده اما از یك طرف هم در نظر بگیرید كه ما ۲ بازی مستقیم با التعاون داریم كه می توانیم ۴ یا ۶ امتیاز از این تیم بگیریم. به هر حال كار ما خیلی سخت شده اما چهار بازی و چهار ۹۰ دقیقه دیگر باقی مانده و باید با تمركز بالا به مصاف رقبا برویم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. باید امتیازات لازم را به دست بیاوریم هر چند كه نشدنی نیست. ما می توانیم از این گروه بالا بیاییم. باید سخت تمرین نماییم و با توان بالاتری بازی نماییم.
كامیابی نیا در مورد دیدار پرسپولیس با سپاهان در لیگ برتر تصریح كرد: بازی با سپاهان برای هر دو تیم یك بازی ۶ امتیازی است. از امروز باید بازی با الشارجه را فراموش كرده و فقط به بازی با سپاهان فكر نماییم. امیدوارم ریكاوری خوبی انجام دهیم و برای بازی با سپاهان آماده باشیم. همه تلاش خویش را خواهیم كرد كه دست پر از اصفهان برگردیم تا دل هواداران خودمان را شاد نماییم.

1398/11/30
15:13:12
5.0 / 5
3989
تگهای خبر: بازیكن , پرسپولیس , تساوی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی