سفارش های بهداشتی و پزشكی بازیكن پرسپولیس به مردم

سفارش های بهداشتی و پزشكی بازیكن پرسپولیس به مردم

اخبار ورزشی: به سبب شرایط به وجود آمده، فعلا تمرینات و بازی های فوتبال تعطیل شده اما به احتمال فراوان در فروردین ماه سال 1399 باردیگر بازی ها ادامه پیدا خواهدنمود.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از خبر آنلاین، امید عالیشاه بازیكن مطرح تیم فوتبال پرسپولیس كه اهل شهر ساری است این روزها در خانه مانده تا به سلامتی خود و جامعه كمك نماید. وی در گفت و گو با اپلیكیشن رسمی باشگاه پرسپولیس درباره روزهای بدون فوتبال و هجوم بعضی از مردم به شمال كشور صحبت هایی بیان كرد كه می خوانید.
*در این روزهای بی فوتبال چه می كنی؟
برای ما فوتبالیست ها روزهای سختی است. البته برای همه مردم این روزها خیلی دشوار می باشد. این روزها در خانه تمرین می كنم چونكه خیلی نمی گردد به خیابان رفت. خود من به صورت اختصاصی تمریناتم را انجام می دهم تا از شرایط خوب بدنی خارج نشوم.
*با وجود سفارش های زیاد اما باز هم بعضی از مردم در این روزها راهی شمال كشور شده اند. بعنوان یك بازیكن شمالی چه صحبتی برای مردم داری؟
ببینید به هر حال سفر به شمال همیشه برای مردم یادآور خاطرات خوب بوده است. هر زمان كه مردم خسته می شدند راهی شمال كشور می شدند و ما هم همیشه كاملا پذیرای این عزیزان بودیم اما الان واقعا شرایط خوب نیست. الان وضعیت شمال كشور مثل یك بمب ساعتی است و هر زمان امكان دارد كه این بمب منفجر شود. وضعیت شهرهای شمالی الان اصلا خوب نیست. خود مردم باید این شرایط را درك كنند چونكه اگر مریض هم نباشند شاید در مسافرت گرفتار بیماری شوند. الان وضعیت بیمارستان ها در شمال كشور خوب نیست و حتی شنیدم كه بسیاری از بیمارستان ها تخت هم كم دارند. آغوش مردم شمال كشور همیشه به روی مردم باز بوده و با گذر از این شرایط باز هم پذیرای عزیزان هموطن خواهیم بود اما لطفا الان به شمال كشور نیایند و اجازه دهند كه این روزهای سخت بگذرد.
*برای یك فوتبالیست در خانه ماندن خیلی دشوار می باشد. قبول داری؟
به هر حال نه فقط برای ما بلكه برای همه مردم دشوار می باشد. ما هر روز درگیر تمرینات بودیم و روزی 4 ساعت در كنار هم بودیم. به اردو می رفتیم و برای بازی ها آماده می شدیم اما این روزها باید فقط در خانه بمانیم. همه مردم باید این روزها را تحمل كنند تا از این دوره سخت هم گذر نماییم.
*در این روزها كه در خانه مانده ای روزها را چطور سپری می كنی؟
بیشتر وقتم را در كنار خانواده هستم. تلویزیون می بینم و از همه مردم می خواهم كه این شرایط را رعایت نمایند. امیدوارم همه مردم این شرایط را رعایت نمایند تا مشكلات بیشتری به وجود نیاید. كاری از دست ما به جز رعایت سفارش ها بر نمی آید.
*درباره ویروس كرونا و راه های جلوگیری از آن چقدر اطلاعات داری؟
تا جایی كه می دانم با رعایت نظافت شخصی می توان از پیشگیری این بیماری جلوگیری كرد. البته بهتر است كه مردم از ویتامین هم استفاده كنند و همین طور سیستم ایمنی بدن را بالا ببرند تا گرفتار بیماری نشوند. مطمئنا همه مردم این شرایط را رعایت می كنند اما برخی هم هستند كه این شرایط سخت را درك نكرده اند. این بیماری نه آن قدر ترسناك است كه از آن بترسیم و نه باید خیلی نسبت به آن بی تفاوت بود.
*هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا بازی های لیگ برتر هر چه سریعتر آغاز شود تا چهارمین قهرمانی متوالی را جشن بگیرند.
قطعا ما هم خیلی دلتنگ فوتبال هستیم و امیدوارم همه چیز باردیگر به شرایط عادی برگردد تا تمرینات و بازی های ما هم آغاز شود. امیدوارم بتوانیم چهارمین قهرمانی متوالی را در كنار هواداران جشن بگیریم چونكه فوتبال بدون هواداران مدلول ندارد.
43 43


منبع:

1398/12/19
22:59:34
5.0 / 5
3418
تگهای خبر: آنلاین , بازیكن , باشگاه , بدن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی