در انتظار صدور مجوز تمرین؛

تشریح وضعیت تیم هندبال جوانان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی

تشریح وضعیت تیم هندبال جوانان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی

به گزارش اخبار ورزشی مربی تیم هندبال جوانان از عقب افتادن تمرینات تیم به دنبال شیوع بیماری كرونا اطلاع داد و اظهار داشت: امیدواریم با صدور مجوز اردوها، تیم تا مهرماه به آمادگی كامل برسد.



مهدی آزاد منجیری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد کادر فنی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: آقای ظهرابی سرمربی هستند من و علی مرادی کمک هستیم و آقای غلامی هم مدیر فنی و سرسنگی هم کادر درمان هستند و با همین کادر هم برای تیم برنامه ریزی می نماییم.
وی در پاسخ به این سؤال که «کنفدراسیون هندبال آسیا مهرماه را بعنوان تاریخ برگزاری این رویداد اعلام نموده است با عنایت به ادامه روند بیماری کرونا در کشور چه برنامه ای برای شروع تمرینات داریم؟»، اظهار داشت: ما برنامه خودمان را به فدراسیون هندبال عرضه کردیم و به دنبال برگزاری اردو در بهترین زمان هستیم و منتظر اعلام زمان از سوی فدراسیون هستیم تا ان شاالله نخستین اردو را در سال جدید برگزار نماییم.
آزاد منجیری درباره شروع فعالیتهای ورزشی بالخصوص در رشته های تیمی، افزود: من احساس می کنم نه تنها هندبال بلکه همه رشته ها باید تمرینات را شروع کنند و تمرینات ورزشی به روال عادی بر می گردد همان گونه که از ماه آینده به تدریج مسابقات و لیگ های فوتبال هم آغاز می شود. تیم ما هم باید تمرینات را آغاز کند تا با صد درصد آمادگی در مسابقات مهرماه حاضر شویم.
وی اضافه کرد: پیش از عید شش اردو برگزار گردید و خوب آغاز کرده بودیم ولی همه گیری بیماری کرونا ما را عقب انداخت، امیدواریم با برنامه ریزی در فرصت سه چهار ماهه که پیش رو داریم تمرینات را شروع نماییم و کارهای آمادگی جسمانی و تکنیکی را انجام داده و بعد با تمرین تاکتیکی تیم را با آمادگی صد درصد به مسابقات قهرمانی آسیا در مهرماه برسانیم.

مربی تیم هندبال جوانان تصریح کرد: فکر می کنم پس از اعلام مجوز وزارت بهداشت برای از سر گیری تمرینات رشته های تیمی در نهایت وزارت ورزش مجوز تمرین تیم های ملی را بگیرد و ابلاغ کند چون برخی مسابقات نزدیک است و نباید زمان را از دست بدهیم. البته هم اکنون اعضای تیم هندبال در شهرهای خود تمرینات انفرادی را انجام می دهند. آمادگی جسمانی بچه ها خیلی هم پایین نیست ولی امیدوارم مجوزها صادر شود و ما نخستین اردو را در سال جدید برگزار نماییم.
وی بیان نمود: ما تلاش می نماییم زمینه برگزاری نخستین اردوی تیم را تا دهم خردادماه در یکی از شهرهای سفید و با خطر آلودگی کمتر مهیا کرده و برنامه ریزی نماییم. البته این یک پیشبینی است و باید مجوزهای لازم از جانب وزارت ورزش برای برگزاری این اردو گرفته شود. در صورت دریافت این مجوز و قطعی شدن برگزاری اردو، باید در ابتدای ورود از بچه ها تست های آمادگی بگیریم تا سنجشی از شرایط بازیکنان داشته باشیم. به احتمال زیاد اردوهای اول و دوم ما تنها به بحث بالا بردن آمادگی جسمانی بچه ها و تمرین در سالن خواهد گذشت چون که چند ماهی است بازیکنان تمرین نکرده اند.
به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا مهرماه سالجاری در شیراز برگزار می شود.

1399/03/05
22:24:08
5.0 / 5
2611
تگهای خبر: بازیكن , بیماری , تیم , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی