تیم های فوتبال جوانان و نوجوانان ایران منتظر دریافت مجوز تمرینات

تیم های فوتبال جوانان و نوجوانان ایران منتظر دریافت مجوز تمرینات

به گزارش اخبار ورزشی رئیس كمیته جوانان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: منتظر ابلاغ برگزاری اردوهای تداركاتی هستیم تا با شروع برنامه ها، زمینه تمرینات بازیكنان را فراهم نماییم.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی، درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان عنوان کرد: با عنایت به زمان برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا (زیر ۱۶ سال) از ۱۶ سپتامبر تا سوم اکتبر (۲۶ شهریور تا ۱۲ مهر) در بحرین و مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا از ۱۴ تا ۳۱ اکتبر (۲۳ مهر تا ۱۰ آبان) در ازبکستان، باید برنامه های خویش را به صورت مدون به مرحله اجرا در آوریم تا تیم ها با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شوند.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در همین راستا به صورت مرتب جلسات مختلفی را با کمیته فنی و توسعه فوتبال و دبیرکل فدراسیون برگزار کرده ایم. در واقع منتظر هستیم تا با ابلاغ از جانب مسئولین مربوطه در مورد برگزاری اردوهای تدارکاتی، به صورت قانونی برنامه تمرینی تیم را آغاز کینم.
وی اضافه کرد: با کادر فنی هر دو تیم جوانان و نوجوانان در ارتباط بوده و بدون شک بلافاصله با دریافت مجوز برگزاری اردوها، برنامه تمریناتی تیم ها را شروع خواهیم کرد.
محمدی تصریح کرد: به نظر می رسد زمان اندکی مانده تا اردوهای آماده سازی خویش را آغاز نماییم تا تیم هایمان بتواند برنامه های خویش را برای حضور در تورنمنت از سر گرفته و با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شوند.

1399/03/06
14:15:42
5.0 / 5
2520
تگهای خبر: بازیكن , تیم , سایت , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی