پنج عضو تیم فوتبال فولاد كرونا گرفتند

پنج عضو تیم فوتبال فولاد كرونا گرفتند

به گزارش اخبار ورزشی پاسخ تست كرونای سه نفر از كادر و دو بازیكن تیم فوتبال فولاد خوزستان مثبت اعلام گردید.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این بیانیه که برای روشن شدن افکار عمومی، آگاهی هواداران پرشور فولاد و همینطور اهالی فوتبال صادر شده، آمده است:
باشگاه فولادخوزستان از آغاز پیدایش و شیوع کرونا در کشور عزیزمان بر حفظ سلامتی جامعه تاکید داشته، مدیریت باشگاه و سرمربی تیم بزرگسالان ازجمله نخستین نفراتی بودند که درباره تعطیلی لیگ و اهمیت سلامتی بازیکنان، اعضای تیم، عوامل برگزاری مسابقات، خانواده های آنها و در نتیجه سلامتی افراد جامعه صحبت کردند و تعطیلی زودهنگام لیگ در اسفندماه سال قبل را نیاز جامعه دانستند. این تعطیلی در حالی صورت گرفت که تیم فولادخوزستان از سه بازی آخر خود در مسابقات لیگ ۹ امتیاز کسب کرده بود و در بهترین شرایط روحی و فنی قرار داشت اما باشگاه فولادخوزستان با تاکید بر اهمیت سلامتی افراد جامعه، در آن شرایط بحرانی برای تعطیلی لیگ قدم برداشت.
پس از گذشت نزدیک به ۷۰ روز از آخر تمرینات، با بیان سازمان لیگ برتر در خصوص شروع باردیگر تمرینات بعد از انجام آزمایشات لازم، اعضای تیم فولاد شب چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت در هتل المپیک تهران گرد هم آمدند و از همان ابتدا زیر نظر دکتر مرادی پزشک باتجربه تیم تحت کنترل شدید بهداشتی قرار گرفتند.
از همان بدو ورود ماسک، مواد ضد عفونی و دیگر اقلام بهداشتی در اختیار تمامی اعضای تیم قرار گرفت و همینطور طبق پروتوکل برای حفظ فاصله اجتماعی به هر فرد حاضر در اردو یک اتاق اختصاص داده شد. بامداد روز پنج شنبه ۱ خرداد نخستین تست PCR از تمامی اعضا گرفته شد که پاسخ این آزمایش روز شنبه ۳ خرداد به دست دکتر مرادی، پزشک تیم رسید که حاکی از منفی بودن تمامی تست ها داشت.
پس از آن تمرینات تیم هم طبق پروتکل اعلام شده از جانب معاونت بهداشت جهت برگزاری لیگ برتر شروع شد که لازم به ذکر است اعضای تیم با دو اتوبوس جداگانه و فاصله گذاری مناسب به سمت محل تمرین تردد کردند. همینطور قبل و بعد تمرین هم بازیکنان و وسایل مورد استفاده قرار گرفته هم توسط عوامل باشگاه ضدعفونی شدند. در کنار این اقدامات، قرارداد برای خرید ۵ گیت ضدعفونی در جهت نصب در ورزشگاه شهدای فولادخوزستان هم با نظارت و پی گیری مدیرعامل باشگاه کرونا منعقد شد.
باشگاه فولاد سلامت اعضای خود که جزیی از خانواده بزرگ شرکت فولادخوزستان به حساب می آیند را بحث اصلی خود می داند و ازاین رو با مشورت مسؤلان باشگاه و تیم تصمیم گرفته شد تا آزمایش PCR دیگری از افراد حاضر در اردو برای بار دوم گرفته شود. این تست بامداد روز گذشته انجام شد و در اواخر شب گذشته جواب اولیه در خصوص مشکوک بودن برخی از اعضای تیم به پزشک تیم رسید که طبق تصمیم ایشان تمامی موارد مشکوک فوراً در قرنطینه قرار گرفتند.
دقایقی قبل آزمایشگاه مربوطه جواب قطعی این تست را به پزشک تیم تحویل داد که طبق آن سه نفر از کادر تیم و دو بازیکن جواب تست شان مثبت اعلام شد، این در شرایطی است که تیم فولادخوزستان از روز اول شروع اردو در قرنطینه کامل به سر برده و تمام موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت کرده اما این ویروس فرصت طلب از کوچک ترین موقعیت برای انتقال و شیوع استفاده می نماید که کار را برای هر تیم و مجموعه ای سخت خواهد نمود.
در تمام مدت بیماری، باشگاه فولاد در کنار اعضای خود خواهد بود تا هرچه سریعتر این دوران سخت برای این افراد به پایان برسد. سه روز دیگر افراد حاضر در قرنطینه و همینطور دیگر نفرات تیم فولادخوزستان بازهم تست کرونا انجام خواهند داد تا یک پایش دیگر در مورد این مسأله جهانی در تیم صورت گیرد.
با نظر مدیریت باشگاه و سرمربی تیم بزرگسالان تصمیم بر این گرفته شد تا برای حفظ آرامش بازیکنان و تیم، هرگونه مصاحبه ای از جانب اعضای تیم بزرگسالان ممنوع اعلام گردد. اساسا باشگاه فولادخوزستان برای حفظ سلامتی اعضای خود و همینطور دیگر افراد جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. به این امید که هرچه سریعتر این ویروس از کشور عزیزمان و جهان ریشه کن شود.


منبع:

1399/03/06
23:48:03
5.0 / 5
2591
تگهای خبر: المپیك , بازیكن , باشگاه , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی