استقلال تا ۱۰ روز آینده با پادوانی تسویه می كند

استقلال تا ۱۰ روز آینده با پادوانی تسویه می كند

به گزارش اخبار ورزشی با بیان باشگاه استقلال، مطالبات لئوناردو پادوانی مدافع پیشین آبی پوشان تا ۱۰ روز آینده به حساب وی واریز خواهد شد.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، باشگاه استقلال اعلام نمود مطالبات پادوانی نهایتاً تا ۱۰ روز آینده به حساب وی واریز خواهد شد. در این خصوص رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت؛ با پیگیری های مستمر در هفته های اخیر، سرانجام فیفا موافقت نهایی خویش را با پرداخت مطالبات پادوانی از محل درآمدهای باشگاه استقلال اعلام نمود و مبلغ مزبور برای این منظور از راه فیفا تأمین شد.
بر اساس این گزارش، پادوانی که در اسفند ماه سال ۹۷ و در جریان دیدار مقابل فولاد در اهواز از ناحیه سر و گردن به شدت صدمه دید و به صورت کامل سلامتی خویش را از دست داد، مدتهای زیادی است پیگیر وصول مطالباتش از باشگاه استقلال می باشد که این اتفاق تابحال روی نداده است.
با رایزنی های گوناگونی که در یک ماه گذشته از جانب باشگاه استقلال با فیفا صورت گرفت، مبلغ مورد نظر از حساب فیفا آزاد شد تا پس از طی تشریفات اداری و بانکی به حسابی که پادوانی به باشگاه استقلال اعلام نموده بود منتقل گردد.
بدین ترتیب انتظار می رود نهایتاً طی ۱۰ روز آینده مبلغ مورد نظر به حساب پادوانی واریز شده تا این بازیکن که از محبوبیت خاصی نزد هواداران استقلال برخوردار می باشد ماه ها بعد از مصدومیت مطالباتش را وصول کند.
باشگاه استقلال با تقدیر از اخلاق پسندیده پادوانی و شکیبایی وی، آرزو می کند او هرچه سریعتر سلامتی کامل خویش را به دست آورد.

1399/03/10
22:33:23
5.0 / 5
2995
تگهای خبر: استقلال , بازیكن , باشگاه , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی