اولیایی :

اقدام باشگاه استقلال خطرناك می باشد

اقدام باشگاه استقلال خطرناك می باشد

به گزارش اخبار ورزشی مدیرعامل پیشین استقلال اظهار داشت: نامه ای كه باشگاه استقلال به رئیس قوه قضاییه نوشته كاری بسیار خطرناك می باشد كه عواقب بدی خواهد داشت.



سید کاظم اولیایی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: اقدام باشگاه استقلال در نامه نگاری با رئیس قوه قضاییه کاری بسیار خطرناک می باشد که امکان دارد عواقب آن گریبان باشگاه را بگیرد. این اقدام خلاف قوانین فوتبال است چون قوانین فوتبال بر عدم دخالت شخص ثالث و عوامل دولتی و حکومتی در فوتبال تاکید داشته و امکان دارد در صورت ورود قوه قضاییه به امور داخلی فوتبال و اطلاع فیفا از این موضوع، فوتبال ما با مشکلات بزرگی مواجه شود.
وی در مورد دستور وزیر ورزش در خصوص عدم استخدام بازیکن و مربی خارجی برای استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: سلطانی فر برای استقلال و پرسپولیس دو پوزیشن دارد. یک پوزیشن او وزیر ورزش و یک پوزیشن او رئیس مجمع دو باشگاه است. اگر سلطانی فر از پوزیشن وزیر ورزش این دستور را داده باشد کارش خلاف و قابل رسیدگی است. اما اگر از پوزیشن رئیس مجمع دو باشگاه دستور داده باشد، کاری قانونی کرده است.
اولیایی خاطرنشان ساخت: نورشرق گفت جهت بررسی مجدد نامه نگاری کنید. آیا آقایان نامه ای نوشتند و توضیحاتشان را دادند یا یکراست رفتند سراغ قوه قضاییه؟ آیا می دانند این اقدام نوعی اقدام شورشگرانه است و می تواند عواقب بد اجتماعی داشته باشد؟ مسیری که مدیران استقلال رفتند خلاف قانون، خلاف عرف و از همه مهمتر خلاف عقل است. نباید پای قوه قضاییه را به این امور باز کرد.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در مورد نقل و انتقالات این تیم اظهار داشت: در باره بازیکنانی که جذب شده اند نظر نمی دهم اما یک سوال بزرگ و مهم دارم که این بازیکنان بر مبنای فهرست کدام مربی جذب می شوند؟ آیا مربی استقلال برای فصل بعد مشخص است و مدیران باشگاه با هواداران شفاف نیستند یا مربی معلوم نیست و آقایان با نظر و سلیقه خودشان بازیکن می گیرند که این یک اشتباه بزرگ مدیریتی است و در هر دو صورت باید گفت وای به حال استقلال و هوادارانش. «شفاف سازی» و «صداقت» با هواداران از کلیدواژه های مهم صحبت های مدیران باشگاه بود که همین یک مورد نشان داده است کمتر اثری از شفافیت در این باشگاه وجود دارد.

1399/06/19
23:09:42
5.0 / 5
1711
تگهای خبر: استقلال , بازیكن , باشگاه , پرسپولیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی