رئال مادرید و اتلتیكو در چه شرایطی به یك هشتم نهایی صعود می كنند؟

رئال مادرید و اتلتیكو در چه شرایطی به یك هشتم نهایی صعود می كنند؟

دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید و اتلتیكو به خاطر صعود به یك هشتم نهایی مانند یك فینال خواهد بود.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از ایسنا و به نقل از بی ساکر، بعد از پنج هفته رقابت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و اتلتیکومادرید در شرایطی قرار گرفته اند که صعودشان به یک هشتم نهایی سخت شده است و دیدارهای هفته پایانی همچون فینال برایشان شمرده می شود. شکست ۲ بر صفر سفیدپوشان مقابل شاختار و تساوی یک بر یک اتلتیکو برابر بایرن مونیخ دو تیم را مجبور کرده است در آخرین بازیشان در مرحله گروهی خطا نکنند. رئال مادرید میزبان گلادباخ خواهد بود و اتلتیکو برابر سالزبودگ قرار می گیرد و صعود دو تیم اسپانیایی به خودشان بستگی خواهد داشت.
تیم زیدان در حالی مقابل گلادباخ قرار می گیرد که با هفت امتیاز در رتبه سوم جای دارد. شاختار هم امتیاز با این تیم در جایگاه دوم دیده می شود و تیم آلمانی با هشت امتیاز صدرنشین است. اینتر پنج امتیازی هم قعرنشین است. به همین خاطر یک پیروزی سفیدپوشان را راهی مرحله حذفی خواهدنمود. اگر شاختار هم نتواند اینتر را شکست دهد مادرید بعنوان صدرنشین به دور بعد صعود می کند.
در صورت تساوی تیم زیدان مقابل گلادباخ همه چیز به اینتر بستگی خواهد داشت. سفیدپوشان به پیروزی تیم ایتالیایی برای صعود نیاز خواهند داشت و بعنوان تیم دوم در مرحله بعد حاضر می شوند. اگر شاختار مساوی کند یا سه امتیاز بازی را به دست آورد مادرید باید در لیگ اروپا رقابت کند.
یک شکست سبب حذف مستقیم سفیدپوشان از لیگ قهرمانان می شود. اگر این باخت با پیروزی اینتر همراه شود مادرید در انتهای جدول قرار می گیرد و حتی نمی تواند در لیگ اروپا هم رقابت کند.
اتلتیکو خارج از خانه به مصاف سالزبورگ خطرناک می رود. در این گروه بایرن با ۱۳ امتیاز صدرنشین است و بعنوان تیم نخست به دور بعد صعود کرده است. این در حالیست که اتلتیکو شش امتیازی در رتبه دوم دیده می شود و دو امتیاز بیشتر از سالزبورگ دارد. لوکوموتیو با سه امتیاز در انتهای جدول جای دارد.
روخی بلانکو شرایط بهتری نسبت به حریفش دارد. تیم دیگو پابلو سیمئونه در صورتیکه مقابل سالزبورگ شکست نخورد در یک هشتم نهایی رقابت خواهدنمود. یک پیروزی یا یک تساوی جواز حضور قرمز و سفیدپوشان را در مرحله بعد صادر خواهدنمود. اگر سالزبورگ شگفتی ساز شود و سه امتیاز را به دست آورد بعنوان تیم دوم راهی مرحله بعد می شود. اتلتیکو هم در لیگ اروپا بازی خواهدنمود.



1399/09/12
23:13:38
5.0 / 5
1289
تگهای خبر: پیروزی , تساوی , تیم , حریف
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی