آرمات:

اردوهای آماده سازی تیم نوجوانان از بهمن ماه شروع می شود

اردوهای آماده سازی تیم نوجوانان از بهمن ماه شروع می شود

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران اظهار داشت: از بهمن ماه اردوهای آماده سازی تیم آغاز و تا آخر سال، پنج مرحله اردو خواهیم داشت.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از فدراسیون والیبال، مسعود آرمات درباره برنامه های تیم والیبال نوجوانان پسر ایران اظهار داشت: دیماه سالجاری، برنامه شناسایی استعدادها برای دعوت به اردوهای انتخابی تیم نوجوانان صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه در اولین مرحله، فراخوان جذب بازیکنان با شرایط مدنظر اعلام شده است و هیأت های استانی می توانند بازیکنان مستعد خویش را به کادر فنی معرفی کنند، خاطرنشان کرد: فاز نخست شناسایی و گزینش نفرات واجد شرایط برای دعوت به اردوی آماده سازی تیم نوجوانان پسر شروع شده است و هیأت ها تا ۱۵ دیماه فرصت دارند بازیکنان دارای شرایط تعیین شده را معرفی کنند.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران، برگزاری لیگ برتر نوجوانان را دومین مرحله شناسایی بازیکنان برای دعوت به اردو دانست و اظهار داشت: این رقابت ها زیر نظر کادر فنی تیم نوجوانان برگزار می شود و بازیکنان برتر به اردوی انتخابی و آماده سازی دعوت می شوند.
آرمات شناسایی استعدادها را از برنامه های مهم برای آماده سازی این تیم دانست و اظهار داشت: بر مبنای برنامه تنظیم شده، کشور را به ۱۰ منطقه تقسیم کردیم و برای شناسایی بازیکنان مستعد، به این مناطق سفر خواهیم کرد تا با همکاری مربیان بومی رده های سنی پایه و هیأت های استانی، تلاش نماییم که از همه استعدادهای موجود تست بگیریم تا در غربال گری نهایی، بهترین ها را به اردوهای آماده سازی دعوت نماییم. وی تصریح کرد: هدف فدراسیون والیبال هم این است که هیچ بازیکن مستعدی از لیست اولیه انتخابی، حذف نشود. بنابراین اگر بازیکن مستعدی از نگاه کادر فنی جا ماند، هیأت ها در مرحله سوم برنامه باید آنان را معرفی کنند.
وی درباره زمان آغاز اردوهای انتخابی و آماده سازی تیم والیبال نوجوانان اظهار داشت: بر مبنای برنامه های تدوین شده، اردوها از بهمن ماه آغاز می شود و هر ۱۰ روز، یک مرحله اردو داریم. ازاین رو تا آخر سال، حداقل پنج مرحله اردو خواهیم داشت. آرمات درباره اعضای کادر فنی تیم والیبال نوجوانان اظهار داشت: این افراد تقریباً مشخص شده اند و منتظر صدور احکام آنان هستیم تا به صورت رسمی معرفی شوند.

1399/10/05
01:01:46
5.0 / 5
1283
تگهای خبر: بازیكن , تیم , رقابت , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی