دختران والیبال ایران مغلوب ویتنام شدند
به گزارش اخبار ورزشی، تیم ملی والیبال زنان ایران در چهارمین مسابقه خود در جام والیبال زنان آسیا مغلوب ویتنام شد.
به گزارش اخبار ورزشی به نقل از خبر آنلاین؛ جام والیبال زنان آسیا که از روز شنبه ۱۶ خرداد در شهر کاندون فیلیپین شروع شده، امروز (پنج شنبه ۲۱ خرداد) با برگزاری پنج دیدار دیگر پیگیری می شود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در چهارچوب مسابقات پنجمین روز مرحله مقدماتی از ساعت ۴: ۳۰ دقیقه صبح به مصاف ویتنام رفت و سه بر صفر نتیجه را به این تیم واگذار کرد.
شاگردان لی دو هی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵ مغلوب حریف شدند تا سومین شکست خویش را در این رقابتها تجربه کنند.
شبنم علیخانی، معصومه قدمی، ریحانه کریمی، الهه پور صالح، فاطمه خلیلی، زهرا صالحی، سیده نگار هاشمی، زهرا کریمی، سپینود دست برجن، هستی واحدی، نگار عباسی، آیدا ولی نژاد، یسنا آهنکوب و شقایق حسن خانی بازیکنان تیم ملی زنان در این مسابقات هستند.
تیم ملی والیبال زنان ایران فردا (جمعه ۲۲ خرداد) از ساعت ۷: ۳۰ دقیقه در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی به مصاف هنگ کنگ می رود.
مژگان حسن زاده بعنوان سرپرست، لی دو هی (سرمربی)، سون هه چونگ (دستیار)، فاطمه حسنی سعدی (مربی)، نگار آقایی (فیزیوتراپ)، مائده حامدی (مترجم) و زهرا یلقی (آنالیزور) بعنوان اعضای کادر فنی، این تیم را در جام والیبال زنان آسیا همراهی می کنند. همینطور ندا پاکدامن نایب رییس بانوان فدراسیون این تیم را در این مسابقات همراهی می کند.
به طور خلاصه به گزارش اخبار ورزشی به نقل از خبر آنلاین؛ جام والیبال زنان آسیا که از روز شنبه ۱۶ خرداد در شهر کاندون فیلیپین شروع شده، امروز (پنج شنبه ۲۱ خرداد) با برگزاری پنج دیدار دیگر پیگیری می شود. شاگردان لی دو هی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵ مغلوب حریف شدند تا سومین شکست خود را در این رقابت ها تجربه کنند.
منبع: اخبار ورزشی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب