علیرضا مرزبان:

به ماهشهر رفتم تا دوباره بهترین شوم یا با مدیر سیاه جامگان درگیر شدم

به ماهشهر رفتم تا دوباره بهترین شوم یا با مدیر سیاه جامگان درگیر شدم

اخبار ورزشی: سرمربی سابق تیم فوتبال سیاه جامگان درگیری فیزیكی با مسئولان این باشگاه را تایید كرد.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، علیرضا مرزبان در گفتگو با رادیو تهران درباره دلیل انتخاب تیم شهرداری ماهشهر اظهار داشت: این تیم پتانسیل بهتر شدن را دارد. اگر شرایط پیشرفت در باشگاه شهرداری ماهشهر را حس نمی كردم، هیچگاه حاضر نمی شدم به این تیم بروم. مسئولان شهر و همینطور مدیران باشگاه توجه ویژه ای به این تیم دارند این مورد سبب می گردد بتوانم تمركز لازم را برای رسیدن به موفقیت تیم داشته باشم.
سرمربی سابق سپاهان و پرسپولیس درباره اینكه چرا انتخابهایش هرسال بدتر می شود، تصریح كرد: من شهرداری ماهشهر را به این دلیل انتخاب كردم تا جلوی پسرفت های خودم را در عرصه مربیگری بگیرم. دو انتخاب قبلی منخوب نبود. حالا به شهرداری ماهشهر رفته ام تا به سطح اول فوتبال ایران برگردم.
وی كه دوره های مربیگیری خویش را در اروپا گذرانده است راجع به باشگاه داری تیم های ایرانی و نحوه برخورد آنها با مربیان بیان داشت: باشگاه و مربی باید تعامل لازم را با همدیگر داشته باشند. این ارتباط دو سویه همیشه باید برقرارباشد در غیر این صورت كار تیمی و موفقیت در چنین پروژه ای به مشكل می خورد. انتقاد از خودم را كاملا می پذیرم. فكر نمی كنم كسی جز خودم در دو انتخاب قبلی كه داشتم مقصر بود. نه باشگاهی را می توانم متهم كنم نه فرد خاصی را. باید در انتخاب تیم ها هوشمندانه عمل می كردم.
سرمربی شهرداری ماهشهر درباره اینكه گفته می گردد آدم خودخواه و خودرایی است، خاطرنشان كرد: بخشی از این خودخواهی طبیعی است، چراكه خودمان باید مسیر موفقیت یك تیم را از لحاظ فنی ترسیم كنیم. ازاین رو هدفها را خودمان مشخص می كنیم و طبق همان فرمول از پیش تعیین شده حركت می كنیم.
مرزبان درباره درگیری با مسئولان باشگاه سیاه جامگان مشهد كه سبب جدایی اش از این تیم لیگ برتری شد، اظهار داشت: تنها مسئله ای كه سبب این جدایی شد همین قضیه بود. در مدتی كه مشهد بودم، تغییرات بزرگی تولید كردم و توانستیم فوتبال خوبی را اجرا كنیم. قصد داشتم تیمی كه سه سال است همواره در انتهای جدول قرار دارد را به ثبات برسانم اما این اتفاق رخ نداد. درست یكساعت بعد از جدایی از سیاه جامگان یكی از دوستان قدیمی ام تماس گرفت تا به ماهشهر بروم و من هم به او گفتم حاضرم.
سرمربی سابق سیاه جامگان مشهد ضمن تایید درگیری فیزیكی خود با یكی از مدیران باشگاه سیاه جامگان خاطرنشان كرد: این اتفاق رخ داد و من دیگر حاضر به همكاری نبودم.

1396/09/14
12:21:41
5.0 / 5
4635
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی