برای مقابله با زیاده خواهی عربستان؛

ائتلاف فدراسیون فوتبال ایران و قطر، تاج به دوحه می رود

ائتلاف فدراسیون فوتبال ایران و قطر، تاج به دوحه می رود

اخبار ورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری جلسه با رئیس فدراسیون قطر و حل مشكل میزبانی از تیم های عربستانی پنجشنبه به دوحه می رود.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، مشكل بازی تیم های ایرانی با عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف همچنان پابرجاست و عربستانی ها حاضر به رویارویی با نمایندگان كشورمان در داخل ایران نیستند.
این موضوعی است كه دبیركل كنفدراسیون فوتبال آسیا هم آنرا اعلام و تاكید كرده است مصوبه لغو بازی در كشور بی طرف در آسیا شامل تیم های عربستانی و ایرانی نمی شود.
عربستانی ها كه علاوه بر ایران، با قطر هم مشكلات سیاسی دارند، به دنبال لغو این مصوبه و بازی با تیم های قطری در یك كشور دیگر هستند؛ درست مثل همان مشكلی كه برای تیم های ایرانی تولید كردند.
بر همین اساس مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای چاره اندیشی در مقابل زیاده خواهی عربستانی ها و حل مسئله بازی در زمین بی طرف، بامداد پنجشنبه این هفته عازم قطر می گردد و جلسه ای با همتای قطری خود خواهد داشت.
فدراسیون فوتبال ایران امیدوار است با تولید یك ائتلاف و با استفاده از نفوذ قطری ها در كنفدراسیون فوتبال آسیا، برگزاری بازی نمایندگان ایران با نمایندگان عربستان را در خاك این كشورها قطعی كند.
این خبری است كه تاج امروز در حاشیه بهره برداری از كفپوش كمپ تیم های ملی اعلام نمود و اظهار داشت: سفر ما به قطر از بامداد پنجشنبه تا شب طول می كشد.

1396/09/22
00:26:04
5.0 / 5
4859
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی