افشاگری مارادونا در مورد امباپه و دلیل جذب نشدنش توسط رئال

افشاگری مارادونا در مورد امباپه و دلیل جذب نشدنش توسط رئال

اخبار ورزشی: مارادونا توضیح داده كه در گفتگو با فلورنتینو پرس در مراسم فیفا متوجه شده كه چرا رئال مادرید تصمیمی برای خرید كیلیان امباپه نداشته است.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، دیه گو آرماندو مارادونا، ستاره اسبق آرژانتینی دنیای فوتبال در اظهار نظری درباره كیلیان امباپه و دلیل ملحق نشدن او به تیم فوتبال رئال مادرید مدعی شده كه عملی نشدن این اتفاق به خاطر حضور رونالدو در رئال بوده است.
كیلیان امباپه، مهاجم نوجوان فصل گذشته موناكو در حالی كه پیشنهادات زیادی از تیم‏های مطرح داشت در نهایت راهی پاری‎سن ژرمن شد و این در شرایطی است كه رئال مادرید تا آخرین دقایق بازار نقل و انتقالاتی شانس جذب این بازیكن را داشت و در نهایت عقب نشینی كرد.
مارادونا در گفتگو با آس در این باره اظهار داشت: از نظر من امباپه انقلاب فوتبال است. به نظرم این توانایی را دارد كه خیلی از بازیكنان را پشت سر بگذارد. چرا رئال مادرید او را به خدمت نگرفت؟ من در گفتگویی كه با فلورنتینو پرس، مدیر رئال داشتم، سفارش كردم كه حتما او را جذب كنند. وقتی همدیگر را در مراسم فیفا دیدم این سفارش را به او كردم. او هم گفت همانطور كه می‎ دانی من كریستیانو رونالدو را دارم.
در واقع مارادونا معتقد است رئال امباپه را جذب نكرد چون كریس رونالدو را در اختیار داشته است.

1396/09/26
23:15:31
5.0 / 5
4706
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی