یك چهارم نهایی جام حذفی؛

صعود استقلال به نیمه نهایی با شكست ایرانجوان

صعود استقلال به نیمه نهایی با شكست ایرانجوان

اخبار ورزشی: تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین بازی از مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی كشور با پیروزی بر تیم ایرانجوان آخرین تیمی بود كه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات رسید.



به گزارش اخبار ورزشی به نقل از مهر، آخرین بازی از مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۴: ۳۰ امروز چهارشنبه بین دو تیم استقلال و ایرانجوان در ورزشگاه آزادی برگزار گردید كه شاگردان شفر با عبور از ایرانجوان به عنوان چهارمین تیم به مرحله نیمه نهایی این مسابقات رسیدند. استقلال در این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. مجید حسینی، جپاروف و علی قربانی برای استقلال گلزنی كردند.
تیم فوتبال استقلال در این دیدار با تركیب سید مهدی رحمتی، وریا غفوری، امید نورافكن، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی (از دقیقه ۶۸ سید محسن كریمی)، سرور جباروف (از دقیقه ۸۷ پژمان منتظری)، داریوش شجاعیان (از دقیقه ۸۳ فرشید باقری)، مهدی قائدی و علی قربانی به میدان رفت.
تیم ایرانجوان هم در این بازی با این نفرات بازی كرد: وحید اصغر زاده (از دقیقه ۴۶ علی عساكره)، محمد طارمی، رضا حسن زاده، غلامحسین موجی، اویس كردجهان، مسعود نظر زاده، مصطفی احمدی (از دقیقه ۶۰ عباس چاپی)، حمد الله اقدام، احمد الجبوری (از دقیقه ۸۹ احمد نادری)، صادق گشنی و سجاد فیض الهی.
آبی پوشان در نیمه نخست این بازی باوجود فشار های زیادی كه وارد كردند نتوانستند از موقعیت های زیادی كه روی دروازه حریف خلق كنند بیشتر از یكبار استفاده كنند و در حالی كه بازی در نیمه نخست می رفت تا با نتیجه مساوی آخر یابد، سید مجید حسینی مدافع پیش كشیده آبی ها در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده بازی از روی ارسال كرنر سرور جباروف، با ضربه سر دروازه تیم ایرانجوان را باز كرد تا آبی پوشان دست خالی به رختكن نروند.
شروع طوفانی آبی پوشان در نیمه دوم نشان از اشتهای فراوان این تیم برای اضافه شدن بر شمار گل های این تیم داشت. در نیمه دوم بر خلاف نیمه نخست فشار استقلالی ها خیلی زود جواب داد و در دقیقه ۵۰ بازی سرور جپاروف بهترین بازیكن و بهترین گلزن این فصل استقلال كه در نیمه نخست پاس گل داده بود، با یك ضربه از پشت محوطه جریمه برای دومین بار دروازه ایرانجوان را باز كرد و حساب كار را ۲ بر صفر كرد.
بعد از گل دوم استقلال تاحدودی از اشتها و فشار حملات آبی پوشان كاسته شد اما همچنان ابتكار عمل دست آبی پوشان بود و در چند نوبت توانستند روی دروازه تیم ایرانجوان خطر آفرینی كنند. موقعیت های استقلال در این دقایق توسط قربانی، قائدی، اسماعیلی و جپاروف از دست رفت.
آبی پوشان همانند نیمه نخست در نیمه دوم هم در اوقات تلف شده به گل رسیدند. در دقیقه ۹۲ بازی وریا غفوری بعد از یك كار تیمی و هماهنگ پاس خوبی را برای علی قربانی ارسال كرد و مهاجم آبی پوشان كه در این بازی فرصت های زیادی را داشت و نتوانسته بود از آنها استفاده كند سرانجام در این دقیقه گل زنی كرد تا بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود آبی پوشان به اتمام برسد.
از نكات قابل توجه در این بازی استفاده از محسن كریمی برای نخستین بار در طول این فصل در تركیب استقلال و همینطور حضور پژمان منتظری برای نخستین بار بعد از جراحی روی دست صدمه دیده اش بود. منتظری در سه دقیقه پایانی بازی جانشین سرور جپاروف بهترین بازیكن این میدان شد.

1396/09/29
16:49:01
5.0 / 5
4516
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
اخبار ورزشی

Sport Event اخبار ورزشی
sportevent.ir - تمامی حقوق سایت اخبار ورزشی محفوظ است

SportEvent اخبار ورزشی

خبرها و اتفاقات روز ورزشی